جایگزین مسیر

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات پیرامون باشگاه در روز جمعه

by | دی , ۱۵ , ۱۳۹۶

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات پیرامون باشگاه

پایگاه هواداران منچستریونایتد – تمامی اخبار و شایعات نقل و انتقالات باشگاه که در روز جمعه در روزنامه های انگلستان و اروپا مورد بحث قرار گرفته اند را خدمت شما ارائه میکنیم.

دیلی میرر گزارش میدهم که منچستریونایتد قصد دارد بند تمدید یک ساله ی قرارداد خوان ماتا،آندر هررا،اشلی یانگ و دیلی بلیند را فعال کند.این روزنامه همچنین اعلام کرده باشگاه اینتر میلان ایتالیا شرایط خوان ماتا را به دقت زیر نظر دارد.

بر طبق گزارشات دیلی میل،ژوزه مورینیو از مسئولان یونایتد به دلیل بی میلی نسبت به جذب دنی رز ناراحت است.دنی رز اولین هدف مورینیو برای پست دفاع چپ میباشد اما به نظر میرسد با احیای لوک شاو در بازی های اخیر و نزدیک شدن او به فرم خوبش مسئولان منچستریونایتد علاقه ای به جذب دنی رز ندارند.

دیلی رکورد میگوید منچستریونایتد کایرن تیرنی بازیکن جوان سلتیک اسکاتلند را در لیست خرید خود قرار داده است.مورینیو بسیار به این بازیکن ۲۰ ساله علاقه دارد.هرچند مسئولان تیم سلتیک تمام سعی خود را به کار گرفته اند تا این بازیکن جوان را در تیم خود نگه دارند.

رایان سسنیون همچنان مورد علاقه ی تیم های بزرگ است.میرر گزارش داده تیم پاری سن ژرمن هم وارد رقابت برای جذب سسنیون شده و باید با تیم های تاتنهام،منچستریونایتد و منچسترسیتی بر سر به خدمت گیری این بازیکن ۱۷ ساله رقابت کند.

به گفته ی دیلی میل،تیم ردینگ خواهان به خدمت گیری کامرون بورثویک جکسون بازیکن جوان منچستریونایتد میباشد.

۰ Comments