جایگزین مسیر

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات

by | شهریور , ۱۱ , ۱۳۹۲

در حالی که 7 ساعت تا پایان فرصت نقل و انتقالات باقی مانده است, بازار داغ شایعات و اخبار درباره انتقال احتمالی بازیکنان مختلف در جریان است

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در شرایطی که هر لحظه به پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی نزدیک می شویم, خبرهای فراوانی درباره انتقال بازیکنان هر لحظه منتشر می شود. در چند ساعت گذشته احتمال خرید هررا و فلاینی بیشتر شده است و حتی گفته می شود آندر هررا برای پشت سر گذاشتن آزمایشات پزشکی به منچستر می آید.

………

روزنامه آس مدعی شده است که آندر هررا قراردادی 4 یا 5 ساله با یونایتد امضا می کند, پس از اینکه یونایتد پیشنهادی 36 میلیون یورویی ارائه کرد.

خبرنگار گاردین در توبتی مدعی شده است که یونایتد پیشنهادی 15 میلیون پوندی برای لیتون بینز ارائه کرده است.

ایندیپندنت در مقاله ای مدعی شده است که باشگاه اورتون خواستار پروانه کار برای هافبک پورتو فرناندو شده است, همچنین به نظر می رسد خبرها درباره علاقه باشگاه اورتون برای خرید گرت بری فروکش کرده است.

روزنامه گاردین گزارش کرده است که پیشنهاد 15 میلیون پوندی یونایتد برای بینز از سوی اورتون رد شده است.

سرمربی ویگان, اوون کول تایید کرده است که انتقال قرضی نیک پاول در صدر اهداف او در بازار نقل و انتقالات می باشد.

فورزا ایتالیان فوتبال مدعی شده است که دیوید مویز به دنبال داویده استوری مدافع کالیاری می باشد.

بر طبق گزارشی در روزنامه اکیپ فرانسه, خوان ماتا که قبلا با انتقال به یونایتد لینک شده بود, مورد توجه باشگاه پی اس جی می باشد.

دیلی استار پس از اینکه خبر از پیشنهاد احتمالی یونایتد به خوان ماتا را داد, اکنون نام ایکای گوندغان هافبک دورتموند و لوکا مودریچ بازیکن رئال مادرید را گفته است.

گفته می شود پس از پایان مهلت نقل و انتقالات, فرصت برای انتقال قرضی بازیکنان هنوز وجود خواهد داشت.

جولیوم بالاک در توبتی گفته است که به نظر می رسد یونایتد پیشنهادی 30/5 میلیون پوندی برای خرید هررا داده است که, رکوردی در نقل و انتقالات باشگاه محسوب خواهد شد و در کنار اسامی همچون برباتوف و ریو فردیناند قرار خواهد گرفت.

همین روزنامه نگار اسپانیایی مدعی شده است که هر دو باشگاه با مبلغ بند آزاد سازی این بازیکن به توافق رسیده اند و این بازیکن در آستانه سفر به انگلستان برای پشت سر گذاشتن آزمایشات پزشکی می باشد.

باشگاه ان ای سی نایمیخن در سایت رسمی خود خبر از انتقال قرضی مارنیک ورمیل به مدت یک فصل به این تیم هلندی داد. مدیر اجرایی باشگاه هلندی, ادو افوف گفته است که این بازیکن بلژیکی آموزش بی نظیری در مدت حضورش در یونایتد کسب کرده است.

روزنامه اینیدپندنت معتقد است که ماروئن فلاینی از تیم ملی بلژیک درخواست اجازه کرده تا با کمی تاخیر به تیم ملی ملحق شود برای اینکه بر سر انتقال به یونایتد مذاکره کند. همین خبر مدعی است که احتمال آمدن بینز به یونایتد کمتر شده است. اسکای اسپورت مبلغ پیشنهادی اورتون برای خرید این بازیکن را 24 میلیون پوند اعلام کرده است.

تایمز مدعی شده است که مذاکرات بین اورتون و یونایتد ادامه دارد اما پیشرفتی صورت نگرفته است.

آلکساندر بوتنر هنوز هم در لیست خرید بشیکتاش قرار دارد.

دیلی میرور گزارش می کند که مسوت اوزیل در آستانه پشت سر گذاشتن آزمایشات پزشکی قرار دارد.

مدیر ورزشی باشگاه رم گفته است که ما هیچ پیشنهادی را برای دنیل دروسی قبول نمی کنیم و این بازیکن علاقه ای به جدایی از رم ندارد. او بخشی از تاریخ باشگاه است.

۰ Comments