جایگزین مسیر

آخرین اخبار و شایعات پیرامون باشگاه

by | آبان , ۷ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد – ابتدا نگاهی دوباره به بازی دیروز تیم خواهیم داشت و سپس اخبار و شایعات رو مرور خواهیم کرد.

نکاتی دیگر از بازی منچستریونایتد و تاتنهام

منچستریونایتد با برد دیروز و کلین شیت موفق شد آمار عالی خودش در اولدترافورد رو حفظ کنه، منچستر در این فصل در ۵ بازی خانگی خودش ۵ برد و ۵ کلین شیت داشته که آمار فوق‌العاده خوبی محسوب میشه.

گل دیروز مارسیال دهمین گل منچستر در ده دقیقۀ پایانی مسابقاتش تو لیگ برتر بود. ۴۳% گل‌های منچستر در این فصل لیگ برتر در ده دقیقۀ پایانی به ثمر رسیده. فرگی تایم داره احیا میشه؟

لوکاکو در ده گل منچستر نقش مستقیم داشته، ۷ گل و ۳ پاس گل. تنها کسی که این آمار رو داره آگرو هست.

لب‌خوانی صحبت‌های اشلی یانگ خطاب به دله الی در بازی دیروز: یانگ در درگیری لفظی که پیش آمد به دله الی گفت: “کی لیگ برتر رو بردی؟ بهم بگو بدونم!”

اخبار و شایعات پیرامون باشگاه

به گزارش گاردین مورینیو در مصاحبۀ بعد از بازی از عملکرد تماشاگران نسبت به لوکاکو انتقاد کرده و گفته لوکاکو خیلی چیزا به بازی تیم اضافه میکنه و من تعجب می‌کنم چرا تماشاگرا ازش زیاد حمایت نمی‌کنند و من فکر می‌کنم گل زدن یا نزدن یک بازیکن نباید تفاوت چندانی تو حمایت تماشاگرا از لوکاکو ایجاد کنه” گفتنیه که لوکاکو تو پنج تا بازی اخیرش برای منچستر گل نزده.

رسانۀ دیاریوگل اسپانیا در گزارشی گفته که مورینیو دست از تلاش برای جذب گرت بیل برداشته و به دنبال جذب اون نخواهد بود. این رسانه در ادامۀ گزارشش دلیل این امر رو مصدومیت‌های متعدد بیل عنوان کرده و گفته باتوجه به اینکه رئال به دنبال جذب هری کین خواهد بود و بیل هم جایگاه متزلزلی پیدا خواهد کرد این وینگر ولزی بهتره به تاتنهام بعنوان گزینه‌ای برای برگشتن به لیگ برتر فکر کنه.

برخی رسانه‌های اسپانیایی همچنان شایعۀ علاقه منچستر به جذب کارلوس سولر هافبک اسپانیایی والنسیا رو در خروجی خبرگزاری‌هاشون گذاشتند و مدعی‌ شدند مدیریت منچستر به دنبال خرید این بازیکن با قیمت ۳۰ میلیون پوند است.

شایعات مربوط به لوک شاو بیشتر شده و چندین سایت روی خروجی‌شون این خبر رو کار کردند که منچستر به دنبال دنی رز هست و لوک شاو به خروجی باشگاه در ژانویه نزدیک شده. البته مورینیو در مصاحبه‌ای که داشته گفته از بابت تمدید قرارداد شاو نگرانی نداره چرا که هنوز قرارداد داره و بیشتر بابت تمدید قرارداد فلینی که رو به اتمام هست نگرانه.

رسانه‌های اسپانیایی از علاقۀ منچستریونایتد و یوونتوس برای جذب خیمنز مدافع اتلتیکو مادرید خبر داده‌اند. این بازیکن بند آزادسازی ۶۵ میلیون یورویی دارد و اتلتیکو علاقه‌ای به فروش این بازیکن ندارد. اما رسانه‌هایی مثل توتواسپورت خبر داده‌اند که منچستر و یوونتوس پیگیر او هستند و ممکن است حاضر شوند این مبلغ را بپردازند.

کوین استروتمن که از زمان فنخال هر سال به ما لینک می‌شود، باز هم در رسانه‌های ایتالیایی به منچستر لینک شده است. اینجا هم یوونتوس رقیب منچستر عنوان شده.

به گزارش میرر فیل جونز قرارد جدیدی با دستمزد هفتگی ۱۵۰هزار پوند در هفته امضا خواهد کرد، دستمزدی که بازیکنانی مثل داوید لوییز و کمپانی دارند.

خبرگزاری‌‌هایی از جمله موندو دپورتیوو مدعی شده‌اند که بارسلونا گریزمان را با ۱۰۰میلیون پوند از منچستر هایجک خواهد کرد. پاری‌سن‌ژرمن هم از جمله تیم‌هایی است که گریزمان به آن لینک شده است. البته در این آشفته‌بازار شایعات اسم رئال مادرید هم به عنوان یکی از مقاصد احتمالی گریزمان بر سر زبان‌ها افتاده است.

۰ Comments