جایگزین مسیر

آرین روبن انتقالش به یونایتد را تکذیب کرد

by | خرداد , ۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هوادارن منچستریونایتد در ایران –  مهاجم 30 ساله تیم بایرن مونیخ ، انتقالش به تیم یونایتد در تابستان پیش رو را تکذیب کرد ، اما اطمینان دارد که فن خال در این تیم به موفقیت خواهد رسید.

بعد از انتخاب لوئی فن خال ، بعنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ ، ملی پوش هلندی هم برای انتقال به یونایتد به این تیم لینک شده بود. علاوه بر اینکه روبن در حال حاضر در تیم تحت هدایت فن خال (تیم ملی هلند) قرار دارد، هنگامی هم که سرمربی هلندی ، هدایت تیم بایرن را در دست داشت ، در سال 2011 از تیم رئال مادرید راهی آلیانز آرنا شد. همچنین این بازیکن اذعان دارد که سرمربی جدید یونایتد ، در کنار پپ گواردیولا ، بهترین مربیانی هستند که او با آنها کار کرده است.

robben van gaal 2

با این حال و با وجود اظهار نظر این بازیکن، مبنی بر رضایت از بازی کردن زیر نظر فن خال، او بازهم انتقالش به یونایتد را تکذیب کرد ؛ چرا که هم خودش و هم خانواده اش در مونیخ راحت هستند.

در مصاحبه روبن با روزنامه هلندی  De Telegraaf ، او می گوید :

وقتی شما واقعا در تیمتون خوشحال نباشید ، کاملا مشخص خواهد بود و من تو این قضیه صادقم ! اگرچه من دوران فوق العاده ای با فن خال در بایرن داشتم ؛ که برای دوران حرفه ایم بسیار مهمه ؛ اما حقیقت اینه که الان در تیمی هستم که هم خودم و هم خانوادم ، لحظات خوبی رو در اینجا داریم.

او همچنین افزود :

بله . فن خال و گواردیولا ، بهترین مربیانی هستند که با آنها کار کرده ام، اما در جایی که احساس خوبی دارم خواهم ماند و احتمال انتقالم صفر است.

۰ Comments