جایگزین مسیر

آقای رئیس:چهار یا پنج تیم در لیگ قهرمانان کیفیتی خارق العاده دارند

by | شهریور , ۲۰ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد-آقای خاص در آستانه دیدار فردا شب در برابر بازل به سوالات خبرنگاران پاسخ داد در زیر نگاهی داریم به مهمترین بحث های مطرح شده در این کنفرانس خبری

در آستانه این رقابت ها خوره مورینیو اصرار دارد که چهار یا پنج تیم در این رقابت ها از کیفیتی باورنکردنی برخوردارند:

 

من فکر میکنم که چهار یا پنج تیم در لیگ قهرمانان از کیفیت،تجربه و سطحی باور نکردنی برخوردارند و میدانند پطور در این رقابت ها بازی کنند و این چیزی است که باعث تفاوت میشود.

به غیر از این چند تیم،تیم های زیادی هستند که بسیار با تیم های لیگ اروپا دوست هستند(به آنجا تعلق دارند)،فاینورد و اندرلخت در فصل گذشته در لیگ اروپا حضور داشتند و اکنون قهرمان کشورشان هستند و در لیگ  قهرمانان بازی میکنند.

 

درباره مروان فلینی

او یک بازیکن مهم برای من است،من احساس میکنم بدون فلینی در تیم ضعفی وجود دارد! مهم نیست او در تیم بازی کند یا روی نیمکت باشد،بنابراین اگر وضعیت او بهبود یافته باشد من او را برای بازی فردا انتخاب خواهم کرد،اما هنوز نمیتوانم با قاطعیت درباره وضعیت او چیزی بگیرم.

 

درباره ویکتور لیندلوف

من فکر میکنم باری در لیگ قهرمانان برای او آسان تر است،این رقابت ها بیشتر  با سبک فوتبال در پرتغال قابل مقایسه است او نیازی به سازگاری با لیگ قهرمانان ندارد،او یک بچه باهوش و خشن است او برای حضور در لیگ برتر به زمان نیاز دارد اما قدم به قدم به  آن خواهد رسید او توانایی های بالایی دارد و به من اعتماد دارد.

 

فردا چه کسی داخل دروازه خواهد بود؟

فکر کنم در این لحطه داوید،او بسیار خوب بازی میکند و از اعتماد به نفس خوبی هم برخوردار است فردا داوید را انتخاب میکنم.

۰ Comments