جایگزین مسیر

آلکانترا: می‌خواهم به منچستریونایتد بروم

by | تیر , ۶ , ۱۳۹۲

تیاگو آلکانترا، ستاره جوان بارسا، قصد دارد به مدیران این باشگاه اعلام کند که می خواهد این باشگاه را به مقصد منچستریونایتد ترک کند.


 گفته می شود این ستاره جوان اسپانیایی با مدیران باشگاه منچستریونایتد به توافق رسیده و آماده است تا تصمیمش را  با مدیران باشگاه بارسلونا در میان بگذارد.

به نقل از گل، منابع نزدیک به این انتقال اعلام کرده اند که منچستریونایتد مطمئن است که می تواند این ستاره جوان را با انتقالی 18 میلیون یورویی به خدمت بگیرد؛ هرچند باشگاه بایرن مونیخ به تازگی برای خرید تیاگو ابراز تمایل کرده بود.

آن طور که به نظر می رسد، مدیران بارسا از نگه داشتن این ستاره جوان ناامید شده اند؛ هرچند به او اطمینان داده اند که فصل آینده فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی تیم به دست خواهد آورد.

تیاگو که در فینال رقابت های زیر 21 ساله های اروپا مقابل ایتالیا، سه گل برای اسپانیا به ثمر رساند، معتقد است که ستاره های باتجربه تر تیم مانع از رسیدن فرصت بازی بیشتر به او شده اند.

او که در حال حاضر در تعطیلات به سر می برد، از پدرش، مازینیو، ملی پوش سابق برزیل، که مدیر برنامه هایش نیز هست، خواسته تا این تصمیم را به اطلاع مدیران بارسا برساند.

او تا سال 2015 با بارسا قرارداد دارد اما از آنجا که فصل گذشته به اندازه کافی بازی نکرد، مبلغ جدایی اش از 90 میلیون یورو به 18 میلیون یورو کاهش پیدا کرد. در صورتی که تا اول آگوست به باشگاه دیگری نرود، بار دیگر مبلغ انتقال او 90 میلیون یورو خواهد شد.

۰ Comments