جایگزین مسیر

بهبود در دو حوزه، امید به آینده

by | خرداد , ۶ , ۱۳۹۴

بهبود در دو حوزه، امید به آینده

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – پس از  مربیگری دیوید مویس که یک فاجعه تلقی می شد اکنون به وضوح یک روند بازسازی در اولدترافورد در حال انجام می باشد.

لوئیس فن خال به منچستر آمد و در تابستان هزینه های سنگینی پرداخته شد تا یونایتد به لیگ قهرمانان بازگردد. درحالیکه تاکنون خرید آنخل دیماریا بسیار ناامید کننده به نظر می رسد در عوض آندر هررا خود را به عنوان یک ستاره اثبات کرد.

قرار گرفتن در مکان چهارم به نظر می رسد آنها را به هدف اول خود که بازگشت به اروپا می باشد، با ۶ امتیاز بیشتر و ۴ باخت کمتر نسبت به فصل قبل، رسانده است. درحالیکه ۳ تساوی بیشتر باعث کمی نگرانی می شود.

اکنون به آمارهای دیگر آنها می پردازیم که چگونه آنها در مناطق حساس بهبود یا تضعیف شده اند.

table

در دفاع، با توجه به ۹% افزایش تعداد تکل ها و ۸% تعداد تکل های موفق،  ۷۴% تکل موفق داشته اند که این بهبود کیفیت باعث دریافت ۶ گل کمتر در این فرایند شده است.

در خط میانی، درحالیکه مجموع پاس ها ۱۲% و مجموع پاس های صحیح ۱۳% افزایش یافته است، درصد صحیح بودن پاس ها از ۸۴% در سال گذشته به ۸۵% رسیده است.

به طرز باور نکردنی، تعداد پاس های بلند آنها ۴۲% افزایش یافته است که دلیلی است برای کسانی که آنها را “ارسال-یونایتد خطاب می کنند.

در قسمت جلوی زمین، با وجود افزایش دقت شوت ها از ۳۴% به ۳۵%، تعداد شوت ها ۲% و مقدار شوت در چارچوب آنها ۱% کاهش یافته است.

ارتقاء سطح کیفی در تمام مناطق منچستر یونایتد به چشم می خورد؛ در حالیکه با اختلاف کمی منطقه جلوی زمین وضعیت بدتری دارد، که با چنین روند رو به رشدی به نظر می رسد که در این تابستان وضعیت این ناحیه برای سال آینده بهبود یابد؛ اگر چه فوتبال متکی بر توپ های بلند همچنان یک دغدغه برای طرفداران باقی خواهد ماند.

۰ Comments