جایگزین مسیر

آموزش کار با پروفایل کاربری جدید سایت

by | خرداد , ۲۹ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد درایران :

پایگاه هواداران منچستریونایتد به مناسبت نزدیک شدن به فصل تابستان و برای تغییر ظاهر سایت برای ایجاد محیطی دوستانه و مدرن تر اقدام به تغییر ظاهر پروفایل های کاربری کرده است. در ادامه ی این نوشته آموزش های لازم برای کار با پروفایل کاربری به شما ارایه شده است. با ما همراه باشید

در اولین قدم شما باید “نام نمایشی” خودتان را تعیین کنید. در غیر این صورت در بخش نظرات نام شما درج نخواهد شد. برای انجام این کار به منویپروفایل کاربری بروید ( در منوی بالای سایت و همچنین با کلیک بر روی عکس آواتارتان در بخش کناری سایت میتوانید به این بخش هدایت شوید) و پس از بارگذاری شدن کامل صفحه بر روی شکل چرخ دنده کلیک کنید. ( این گزینه تنظیمات را باز میکند) پس از باز شدن تنظیمات بخش “نام نمایشی در سایت” را پر کنید. شما میتوانید دیگر بخش ها را نیز با توجه به سلایق شخصی خودتان پر کنید. این امر لازم نیست ولی توصیه میشود.



5

1

2

3

پروفایل جدید از دو بخش “پروفایل کاربری ” و “تنظیمات اکانت” تشکیل شده است. بخش پروفایل کاربری شما برای همه ی کاربران قابل مشاهده است و بخش “تنظیمات اکانت” که از منوی بالای سایت قابل دسترس است برای تغییر رمز, ایمیل و یا تنظیمات حریم خصوصی اکانت شماست. این بخش فقط برای شما قابل نمایش است.  همچنین با ورود به بخش “حریم خصوصی” میتوانید تعیین کنید که وضعیت آنلاین بودن شما مخفی شود و یا مشخص بماند.

4

از طریق این لینک نیز میتوانید وارد پروفایل کاربری خودتان شوید

۰ Comments