جایگزین مسیر

آنتونی مارشال معتقد است که با تیری هانری قابل مقایسه نیست

by | مهر , ۱۴ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-آنتونی مارشال مهاجم منچستر یونایتد با تیری هانری مهاجم سابق آرسنال مقایسه شده است.

این بازیکن ۱۹ ساله به تیری هانری تشبیه شده است و تیری هانری ستاره سابق آرسنال از عملکرد آنتونی مارشال که تاکنون ۴ گل نیز به ثمر رسانده تحت تاثیر قرار گرفته است.

اما مارشال به شبکه فرانوسی BFM گفت:

من می دانم که او ( هانری ) یک بازیکن بزرگ می باشد و یکی از بازیکنان افسانه ای انگلستان می باشد.اما من فکر نمی کنم ویژگی های ما مثل هم باشد.تیری هانری , تیری هانری است.

من هنوز می توانم چیز های زیادی اثبات کنم.کارهای خود را ادامه می دهم تا به سطح خود دست پیدا کنم اما هنوز نیار به کار کردن دارم و اول راه هستم.

همچنین آنتونی مارشال هنوز اصرار دارد که هیچ نگرانی بابت هزینه انتقالش به یونایتد ندارد.منچستر یونایتد بابت این انتقال ۳۶ میلیون پوند هزینه کرده است و این هزینه می تواند افزایش پیدا کند.

او اضافه کرد:

بابت آن من را بیش از حد خسته نکنید.این چیزها در روزنامه ها توسط خانواده ام خوانده می شود و درباره آن نیز صحبت می کنند.من فقط به منچستر آمده ام که فوتبال بازی کنم.

من سعی می کنم مسائل را نادیده بگیرم و خودم باشم و متمرکز فوتبالم باشم.من کار می کنم و سعی می کنم در نزدیک ترین زمان ممکن زبان انگلیسی را یاد بگیرم.

۰ Comments