جایگزین مسیر

آنخل دی ماریا در صحبت هایی اعلام کرد که مجبور به ترک یونایتد بوده است

by | شهریور , ۲۳ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-آنخل دی ماریا بازیکن آرژانتینی در جدید ترین صحبت هایش اعلام کرده است که با لوییس ون گال مشکل داشته است و ماجرای خانه وی در انگلستان موجب شده است که منچستر یونایتد را ترک کند.

در ماه فوریه و در چشایر طی یک حادثه ای سارقان به خانه آنخل دی ماریا دستبرد می برند و دی ماریا درباره این موضوع نیز صحبت هایی انجام داده است. 

او به Le Parisien گفت:

برای من فصل گذشته به دلیل بازی نکردن بسیار سخت بود و دیدن لیگ قهرمانان از تلوزیون در حالی که من با رئال مادرید فصل قبل آن به قهرمانی رسیده بودم دشوار و سخت بود.

این مسابقات باشکوهی می باشد و روز سه شنبه بار دیگر آن را احساس خواهم کرد من برای اولین بار به همراه بنفیکا در لیگ قهرمانان به میدان رفتم.

به طور واضح بگویم من در منچستر راحت نبودم.در آغاز کمی خوشحال بودم اما پس از آن اتفاقات زیادی رخ داد.

پس از آن ماندن به صلاح نبود.خانواده من راحت نبودند دخترم درد و رنج زیادی کشید پس این موجب شد که من آنجا را ترک کنم.

زندگی در انگلستان دشوار بود و برای بازیکنان آمریکای جنوبی آسان نیست.برخی از افراد با آنجا خو می گیرند اما برای دیگر افراد سخت می باشد.

من رابطه خوبی با مربی نداشتم پس معتقدم که پیوستن به پاریس مهم ترین راه بود.در پایان فصل که من به مسابقات آمریکای جنوبی رفته بودم تصمیم داشتم یونایتد را ترک کنم.

من دیدم که می توانم به پی اس جی منتقل شوم و این امکان وجود داشت.من می توانستم یک سال زودتر قبل از پیوستن به منچستر یونایتد به آنجا منتقل شوم اما این اتفاق رخ نداد و فکر می کنم سرنوشت من این بود که به پاریس منتقل شوم.

از آنچه که من دیده ام زندگی در فرانسه به مانند زندگی در اسپانیا و پرتغال می باشد. اکنون ما ۱۰۰ درصد راضی و خوشحال می باشیم.

۰ Comments