جایگزین مسیر

آنخل گومز به یونایتد پیوست

by | خرداد , ۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-بعد از حضور آنخل گومز در ترکیب تیم ملی پرتغال در مسابقات زیر 15 ساله ها به منچستر یونایتد پیوست.

به گزارش آبولا این بازیکن جوان پسر گیل گومز دارنده جام جهانی زیر 20 ساله های جهان می باشد و امیدوار است با آمدن به منچستر یونایتد پیشرفت قابل توجهی را به دست آورد.

این بازیکن 13 ساله باید در تیم زیر 15 ساله های منچستر یونایتد به کار گرفته شود او می خواهد برای ادامه موفقیت هایش در پست مهاجم به کار گرفته شود.

این خبر توسط پدرش در فیس بوک و اینکه او با یونایتد قرارداد امضا کرده است منتشر شده بود و این بازیکن می تواند با تمرکز بر روی بازیش در طول چند سال آینده به عنوان بازیکن اصلی به منچستر یونایتد راه پیدا کند.

باشگاه منچستر یونایتد به برای ترقی کردن جوانان در جهان شناخته شده می باشد و گومز می خواهد مانند اسکولز و رایان گیگز در باشگاه بدرخشد و می خواهد تمام تلاش خود را به کار بگیرد.

لوییس فن خال به تازگی به عنوان مربی منچستر یونایتد انتخاب شده است و به مدت 3 سال در این باشگاه به کار خود ادامه خواهد داد و این می تواند برای گومز خاص باشد که این مربی هلندی هدایت منچستر یونایتد را بر عهده دارد.

طرفداران منچستر یونایتد امیدوار هستند فن خال بتواند با جوانان به افخارات زیادی دست پیدا کند و به آنها فرصت بازی بدهد تا در آینده تضمین خوبی برای یونایتد باشد.

۰ Comments