جایگزین مسیر

آندرس لیندگارد به ستایش از عدنان پرداخت

by | آبان , ۸ , ۱۳۹۲

آندرس لیندگارد اذعان داشت که بیشتر از اینکه بازی او در بازگشتش به ترکیب اصلی تیم به چشم آید, عملکرد عدنان یانوزای چشم نواز بود.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این دروازه بان دانمارکی برای اولین بار در بازی های رسمی در فصل جاری برابر نورویچ در جام اتحادیه از ابتدا در ترکیب شیاطین سرخ قرار گرفت و توانست دروازه اش را در طول 90 دقیقه بسته نگه دارد تا شیاطین سرخ با نتیجه 4-0 به پیروزی برسند.

لیندگارد گفت: نورویچ موقعیت های گل بسیار زیادی نداشت, به همین خاطر سر من زیاد شلوغ نبود. من فکر می کنم ما از سوت آغاز بازی تا سوت آخر , بازی را در کنترل خود داشتیم. بازی خوبی انجام دادیم و از اینکه به دور بعدی صود کردیم, خوشحال هستیم.

“من تفاوتی درباره این رقابت ها احساس نمی کنم, یا احسای که من درباره لیگ برتر یا لیگ قهرمانان دارم. هدف یکسان است. این روش یونایتد است که تلاش می کند تا در تمام رقابت هایی که شرکت می کند و هر بازی که انجام می دهد, به پیروزی برسد.”

.

.

آندرس احساس می کند این بازی “نمایشی مهم” برای برخی از بازیکنان تیم بود که بیشتر بازی های این فصل را تا به این لحظه از سکوها تماشا کرده بودند. خود لیندگارد نیز یکی از همین بازیکنان می باشد. اما برای عدنان که نمایشی زیبا را در زمین بازی داشت, این چهارمین حضور در پنج بازی اخیر شیاطین سرخ بود. نمایشی که واقعا دروازه بان یونایتد را تحت تاثیر قرار داده است.

“من فکر می کنم زیبا است که می بینیم چطور عدنان به ان شکل عالی بازی می کند. او امید را به روحیه تمام اعضای تیم تزریق می کند, بازیکنی جوان که از آکادمی باشگاه به تیم اصلی راه یافته است. عملکرد او کاملا فوق العاده است. شما می توانید تاثیری که او در تیم داشته است را ببینید, نه تنها در بازی امشب بلکه همچنین در بازی های دیگری که تیم انجام داده است.”

“عدنان هم در زمین بازی و هم در خارج از زمین جسور است. به نظر می رسد شخصیت او بسیار متعادل است و خوب است که چنین چیزی را از یک بچه 18 ساله ببینیم. او به شکلی بازی می کند که انگار 200 بازی در لیگ برتر انجام داده است. من واقعا بسیار تحت تاثیر عملکرد او قرار گرفته ام.”

۰ Comments