جایگزین مسیر

آندر هررا برای پیوستن ادینسون کاوانی به منچستر یونایتد کمک کرده است

by | مهر , ۱۹ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-ادینسون کاوانی گفته مکالمات دقایق پایانی با آندر هررا و کمک او باعث متقاعد شدنش برای پیوستن به منچستر یونایتد شده است.

ادینسون کاوانی در روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی پس از اینکه از پاریس سنت ژرمن جدا شده بود با امضای قراردادی به یونایتد پیوست و گمانه زنی ها در مورد آینده اش را به اتمام رساند.

این بازیکن ۳۳ ساله توسط چندین باشگاه مورد نظر قرار گرفته بود اما توصیه های هررا هافبک سابق یونایتد که در کنار او ( کاوانی ) بازی می کرده است باعث شده تصمیم نهایی انتقالش را بگیرد.

کاوانی گفت:

بله , من با آندر صحبت کردم و همچنین دیگر هم تیمی هایم مانند آنخل دی ماریا.واقعا به لحظات آخر رسیده بود و من با آندر تماس گرفتم تا صحبت کنیم.من از آندر به عنوان شخصیتی که دارد مورد تحسین قرار می دهم و احساسم این بود که او به من کمک می کند تا در مورد چگونگی اوضاع در یونایتد برایم بگوید و سپس بله درست است که بعد از تمام شدن صحبت با آندر , ما آمدیم و با این باشگاه به توافق رسیدیم.

من مدت زیادی نبود که آندر را می شناختم اما در آن مدت که در پی اس جی بودیم دوستی نزدیکی برقرار کردیم و از آن لذت بردیم و امروز نیز هم بازی های بسیار خوبی هستیم.

۰ Comments