جایگزین مسیر

آپولو تایرز, اسپانسر جدید باشگاه

by | مرداد , ۳۰ , ۱۳۹۲

باشگاه منچستریونایتد و آپولو تایرز, شرکتی که پیشتاز در عرصه ساخت تایر می باشد, همکاری منطقه ای سه ساله ای را با همدیگر آغاز خواهند کرد که در این مشارکت, آپولو تایرز, شریک رسمی باشگاه در بخش تایر در انگلستان و هند خواهد بود.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مهمترین اهمیت این همکاری,تعهد و تلاش این دو موسسه برای تشویق جامعه به سبک زندگی سالم و پیشرفت مهارت های فوتبالی در بین جوانان می باشد. شرکت آپولو زمین های فوتبالی با نام “برو به دور” از تایرهایی بازیافت شده در مناطق محلی انگلستان و هند می سازد که اولین مدل از این زمین در کنار الدتراتفورد ساخته خواهد شد.

در رخدادی که امروز به این منظور ترتیب داده شده بود, بازیکنان اصلی منچستریونایتد همچون رایان گیگز, ریو فردیناند و جانی اوانز حضور داشتند, در کنار آنها چند دانش آموز از کالج هنرهای رسانه بورنیج که شریک مدرسه بنیاد منچستریونایتد می باشد, همینطور کارکنان بنیاد حضور داشتند تا در چالش سنجش مهارت هایی که شرکت آپولو تایرز با نام “برو به دور” ایجاد کرده است, شرکت کنند. چنین مسابقاتی در زمین های جدیدی که این شرکت خواهد ساخت, برگزار خواهد شد تا افرادی را که از این زمین های فوتبال آپولو استفاده می کنند تشویق به پیشرفت در مهارت های فوتبال خود از قبیل کنترل توپ, سرعت, تکنیک و مهارت های دیگر را بیاموزند.

مدیر گروه مدیریت منچستریونایتد, ریچارد آرنولد در این باره گفت: شرکت آپولو تایرز, شرکتی پیشرو در صنعت تایر می باشد و نرخ رشد آنها و توسعه و پیشرفتشان در زمینه هایی تازه, آنها را مبدل به همکاری جذاب برای باشگاه می کند. با داشتن در مجموع 46 میلیون هوادار در بریتانیا و هندوستان, ما از مشارکت حجم عظیم هواداران خود با شرکت آپولو مطمئن هستیم, تا نه تنها برد این دو شرکت تبلیغ شود بلکه همچنین هواداران ما و شرکت آنها با همدیگر همکاری کنند.

“این همکاری به باشگاه اجازه می دهد تا تعهد خود را در قبال سرمایه گذاری و کمک به پیشرفت جوانان ایفا کند. خواه این کمک از طریق آکادمی باشد یا کارهایی که ما در جامعه انجام می دهیم.”

مدیر شرکت آپولو تایرز, اونکار کانوار نیز گفت: این همکاری بسیار مهمی برای ما در مفام یک شرکت می باشد و به وضوع جاه طلبی جهانی شرکت ما در کارمان و بیشتر شدن شهرت جهانی برند تجاری شرکتمان را نشان می دهد. باشگاه های ورزشی بسیار کمی وجود دارند که چنین شهرت جهانی و دید بازی داشته باشند و ما تمرکز خود را بر روی همکاری نزدیک با منچستریونایتد در سال های پیش رو گذاشته ایم.

 

۰ Comments