جایگزین مسیر

آکادمی:کاپیتــــان تام ثـــورپ ۲۱ سالــــه شد

by | دی , ۲۳ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

جوان شهر منچستر ، تام ثورپ متولد ۱۳ ژانویه ۱۹۹۳ امروز ۲۱ ساله شد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – جوان متولد شهر منچستر تام ثورپ ، در فصل ۲۰۱۳ با بدشانسی نتوانست جایزه بهترین بازیکن رزروها را از آن خود کند. در حالی که فصل عالی را پشت سر گذاشته بود. تام ثورپ در دو پست قابلیت بازی دارد ، پست اصلی وی دفاع مرکزی است ولی با توجه به قابلیت ها و توانایی هایی که دارد می تواند در پست هافبک دفاعی نیز بازی کند.

کاپیتان زیر ۲۱ ساله ها عملکردی خوب و با ثبات از خود به ارائه گذاشت. یکی از عوامل اصلی کلین شیت ها ، رهبری او در خط دفاعی ، عملکرد خوب زمینی و نبرد های هوایی او بود.

بلند کردن جام بارکلایز زیر ۲۱ ساله ها در سال ۲۰۱۳ پس از پیروزی مقابل تاتنهام اولین تجربه او در بالابردن جام در الدترافورد نبود او در سال ۲۰۱۱ نیز به عنوان کاپیتان قهرمان جام حذفی جوانان شده بود.

اگر چه او به طور منظم در پست اصلی خود در ررزو ها بازی نمی کند اما این مسئله باعث بالا بردن توانایی ها خود و همچنین اثبات تطبیق پذیری خود با پست هافبک دفاعی بود. علاوه بر توانایی های دفاعی ، تام قدرت پاسکاری خوب و تسلط بالایی بر توپ دارد. او همچنین در نبرد های هوایی در ضربات آزاد بر رو دروازه حریف توانایی خوبی دارد.

برخی مصدومیت ها باعث شد تا وی در اویل فصل ۲۰۱۱/۱۲ نتواند به تیم کمک کند. اما همیشه نام او جز نفرات اولیست که برای بازی نوشته می شود و همچنین او در فصل گذشته یکی از گل های فصل را نیز به تاتنهام به ثمر رساند.

قهرمانی ۲۰۱۱ جام حذفی

قهرمانی ۲۰۱۳ لیگ برتر زیر ۲۱ ساله ها

۰ Comments