جایگزین مسیر

آیا اسکولز دوباره به کادر مربیگری یونایتد برمی گردد؟

by | خرداد , ۹ , ۱۳۹۳

پل اسکولز می خواهد دوباره با برگشتن به تیم منچستریونایتد, در کادر مربیگری لویئز فن خال قرار بگیرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – اسطوره 39 ساله الدترافورد در اواخر فصل گذشته, پس از برکناری دیوید مویز, به همراه رایان گیگز تیم را در بازی های پایانی لیگ هدایت می کرد.

پس از بازنشستگی پل اسکولز از دنیای بازیگری, دیوید مویز قصد داشت از او در کادر مربیگری خود استفاده کند, اما این هافبک کهنه کار انگلیسی قصد داشت مدت بیشتری را با خانواده خود بگذراند.

اما در اواسط فصل گذشته, اسکولز دوباره به منچستر برگشت و مدت کوتاهی در تیم زیر 19 سال در کنار نیکی بات تیم را در رقابت های لیگ جوانان اروپا هدایت کرد.

گفته می شود علی رغم اینکه درباره بازگشت اسکولز به کادر مربیگری, لوئیز فن خال باید تصمیم بگیرد, اما باشگاه احساس می کند که حضور اسکولز در کادر مربیگری باعث پرورش و معرفی استعدادهای جوان بیشتری در یونایتد می شود.

البته چندی قبل خود اسکولز در مصاحبه ای عنوان کرده بود که انتظار ندارد در تابستان امسال به الدترافورد برگردد, اما به نظر می رسد مدیر اجرایی منچستریونایتد, اد وودوارد قصد دارد به اسکولز پیشنهاد مربیگری در تیم ذخیره ها یا تیم جوانان باشگاه را بدهد.

[highlight]نظر شما درباره بازگشت اسکولز به یونایتد چیست؟ آیا حضور اسکولز در کادر مربیگری فن خال می تواند تاثیرات مثبتی داشته باشد؟[/highlight]

۰ Comments