جایگزین مسیر

آیا بانگا زوج مناسبی برای کریک می باشد؟

by | دی , ۲۳ , ۱۳۹۲

به نقل از مترو, دیوید مویز سرمربی منچستریونایتد تمایل دارد تا اور بانگا را از والنسیا به خدمت بگیرد, باشگاه منچستری همچنین قصد دارد برای خرید بانگا, خاویر هرناندز را نیز به عنوان بخشی از قرارداد به والنسیا بدهد.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیوید مویز پس از شروع ضعیف یونایتد در لیگ, قصد دارد خط هافبک تیمش را تقویت کند و در این راستا هافبک آرژانتینی والنسیا, بانگا یکی از اهداف این مربی 50 ساله اسکاتلندی می باشد.

بانگا در فصل جاری رقابت های لیگ اسپانیا 16 بازی برای خفاش ها انجام داده است که در مجموع توانسته یک گل و دو پاس گل بدهد. شاید این بازیساز 25 ساله در ژانویه به یونایتد ملحق نشود اما گزارش شده است که مویز قصد دارد او را به الدترافورد بیاورد.

منچستریونایتد پیشنهادی 12/5 میلیون پوندی برای بانگا آماده کرده است اما به احتمال زیاد این پیشنهاد از سوی سران والنسیا رد خواهد شد, به همین خاطر آنها قصد دارند هرناندز را به عنوان بخشی از این انتقال به والنسیا پیشنهاد کنند.

این مهاجم مکزیکی انتخاب چهارم مویز برای خط حمله یونایتد می باشد و علی رغم مصدومیت مهاجمان اصلی تیم مانند وین رونی و رابین فان پرسی نتوانسته است به ترکیب اصلی تیم راه یابد.

به دلیل اینکه والنسیا نیز نیاز به یک مهاجم دارد, شاید پیشنهاد هرناندز به این تیم اسپانیایی باعث شود تا یونایتد بانگا را که 24 بازی ملی در کارنامه خود دارد, به الدترافورد بیاورد.

بانگا در 16 بازی فصل جاری در ترکیب والنسیا 24 فرصت گل خلق کرده است – بیشتر از هر یک از هافبک های یونایتد. 

۰ Comments