جایگزین مسیر

آیا تصمیم فن خال باعث جدایی دخئا خواهد شد ؟

by | خرداد , ۱۱ , ۱۳۹۳

با توجه به شایعات فروش خوان ماتا، هم تیمی او یعنی دیوید دخئا، در مورد این بازیکن و تأثیرش در تیم صحبت کرده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – گزارشات اخیر نشان می دهد که سرمربی جدید منچستریونایتد، به پیشنهادات برای خوان ماتا گوش خواهد داد. اما به نظر می رسد فروش این بازیکن، که در تابستان گذشته به یونایتد آمد و رکورد نقل و انتقالات باشگاه را شکست، بر حضور دیگر بازیکن اسپانیایی این تیم نیز اثر خواهد گذاشت . هافبک اسپانیایی، زمستان امسال با مبلغ 37 میلیون پوند به الدترافورد آمد، اما بعد از انتخاب سرمربی جدید، شایعات خروج او، که هنوز یک سال هم در این تیم بازی نکرده است، شروع شد.

اگرچه دیگر خرید سرمربی پیشین (مروانه فلائینی) متوجه شده که دورانش در یونایتد روبه پایان است، اما مطمئنا دوران ماتا در یونایتد تازه شروع شده است ! نمایش او در پایان فصل قبل فوق العاده بود و نشان از خوشحال بودن او در تیم جدید و در کنار بازیکنان جدید داشت. در این بین نیز رابطه صمیمی او با هموطنش، دخئا، بر همه مشهود بود.

mata degea 3

و حالا دروازه بان یونایتد در رابطه با شایعات خروج هموطنش صحبت کرده است. او در مصاحبه ای  با «موویستار» که در خبرگزاری «اسکای اسپورت» چاپ شده، گفته :

من [اگرجای مدیران منچستر باشم] ماتا را نمی فروشم ؛ او بازیکن بسیار مهمی برای ماست ! در حقیقت من نمی توانم خروج او از یونایتد [در این تابستان] را ببینم .

فروش ماتا میتواند یک قمار بزرگ برای فنخال باشد چرا که هنوز برخی از بازیکنان (همچون ماتا) فرصت کافی برای نمایش توانایی های خود نداشته اند. البته اگر ماتا یونایتد را ترک کند، مطمئنا بر شرایط دوست صمیمی او نیز تأثیر خواهد گذاشت ؛ دوستی که می تواند در آینده از بهترین بازیکنان دنیا در پست خودش باشد و کسی است که می خواهد یونایتد بازیکنان باکیفیت را به تیم بیاورد ، نه اینکه آنها را به فروش بگذارد. (مترجم : اشاره به شایعه فروش خوان ماتا)

با توجه به اینکه قرارداد دروازه بان شماره یک منچستریونایتد در تابستان 2016 به پایان می رسد، یونایتد احتیاج به بستن قرارداد بلندمدت با این جوان دارد. البته با حضور بلندمدت ماتا در تیم، بستن چنین قراردادی راحت تر خواهد بود !

به نظر شما چه اتفاقاتی در فصل بعد انتظار خوان ماتا را می کشد ؟ و آیا دخئا دریونایتد ماندگار خواهد بود؟

۰ Comments