جایگزین مسیر

آیا خرید دیگری خواهیم داشت؟

by | مرداد , ۲۹ , ۱۳۹۳

در این پست به بررسی خرید های احتمالی شیاطین سرخ میپردازیم

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش مترو بازیکنان زیادی به منچستریونایتد لینک شده اند اما برخی از آن ها بسیار جدی هستند و شایعات پیرامون آن ها بسیار زیاد است.

.

10620614_741373645918855_8946617230644901107_n

1- آنخل دی ماریا 

آنخل دی ماریا یکی از اهداف اصلی فن خال است که به شدت به یونایتد لینک شده است. او به درهای الدترافورد نزدیک شده است طبق گزارش هایی در صورت پیشنهاد 50 میلیون پوندی مسئولان رئال مادرید به او اجازه خروج خواهند داد.

او در فصل گذشته در رئال مادرید عملکرد چشمگیری داشت و با خرید جیمز رودرگیز مسئولان مادرید در فکر فروش این بازیکن هستند.

تا پیش از این پاری سن ژرمن رقیب یونایتد برای خرید این بازیکن بود اما آن ها به دلیل محدودیت های فرپلی مالی از خرید ال فیدئو انصراف دادند.

او میتواند خرید خوبی برای یونایتدی ها باشد.

650 (2)

2- خوان کوادرادو

این بازیکن کلمبیایی به شدت به دو تیم منچستریونایتد و بارسلونا لینک شده است و به نظر میاید به یکی از این دو تیم منتقل خواهد شد.

پس از این که کاتالان ها از خرید این بازیکن 26 ساله صرف نظر کردند حال شیاطین سرخ این فرصت را دارند تا انتقال این وینگر را نهایی کنند.

اما مدیر برنامه این بازیکن اذعان کرد که او در هفته های آینده لیگ برتر ایتالیا را ترک نخواهد کرد. کوادرادو در جام جهانی برزیل عملکرد خوبی داشت و آن ها توانستند تا مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند.

براساس برخی گزارش ها اگر یونایتد در خرید دی ماریا شکست بخورد یونایتد او را به خدمت خواهد گرفت.

Mehdi-Benatia-_3132692

3- مهدی بن عطیه

مدافع تیم رم مهدی بن عطیه به دو تیم منچستریونایتد و چلسی لینک شده است و این دو تیم خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن هستند.

این مدافع بسیار به لیگ برتر انگلیس نزدیک شده است. اما بر اساس گزارش ها بایرن مونیخ نیز خواهان به خدمت گرفتن بن عطیه است و به توافق با این بازیکن نزدیک است. یونایتد با رفتن اورا , ویدیچ و فردیناند به دنبال تقویت خط دفاعی خود است و تا به این جا روخو را به خدمت گرفته است و مایل است تا بن عطیه را نیز به تیم خودش اضافه کند.

طبق گزارش ها مسئولان باشگاه آس رم برای این ملی پوش مراکشی 33 میلیون یورو میخواهند.

Juventus Training Session

4-آرتورو ویدال

این ملی پوش شیلیایی یوونتوس از اول تابستان به یونایتد لینک شده است و در این مدت شایعات زیادی از طرف رسانه ها منشر شده است. در این مدت شایعات هم تایید و هم تکذیب شده اند. اما به نظر میرسد این انتقال انجام نخواهد شد.

هفته های پیش شایعات زیادی درباره توافقات ویدال و یونایتد وجود داشت و حتی گفته میشد در تست پزشکی یونایتد است اما او با یوونتوس به تور آسیایی اندوزی سفر کرد.

گفته میشود فن خال نگران مشکل زانوی اوست.

فعلا هیچ چیز مشخص نیست و به نظر میاید تا روز های آینده همه چیز مشخص خواهد شد.

football-2014-fifa-world-cup-fifa-world-cup-2014-world-cup-fifa-world-cup-holland_3159204

5- دالی بلیند

بازیکن هلندی آژاکس یکی از اهداف فن خال بوده است. او در جام جهانی برزیل در تیم ملی هلند که فن خال سرمربی گری آن را بر عهده داشت خوب درخشید و آن ها توانستند در جام جهانی مقام سوم را کسب کنند. او اخیرا در گفتگو با شبکه اسکای اسپورتس اذعان کرده بود که اگر فن خال او را بخواهد پیشنهاد او را پذیرفته و به یونایتد خواهد پیوست.

گفته شده است قیمت این بازیکن 18 میلیون پوند است.

فرانک دی بوئر نیز اشاره کرد که اگر پیشنهاد خوبی به ما برسد ما نه نمیتوانیم بگوییم.

البته با خرید روخو احتمال خرید دالی بلیند کاهش یافته است و به نظر میرسد یونایتد او را نخواهد خرید اما در صورت شکست در خرید بن عطیه احتمال دارد که به جمع شیاطین سرخ بپیوندد.

شما با خرید کدام بازیکنان موافق هستید؟

به نظر شما یونایتد چه کسانی را به خدمت خواهد گرفت؟

۰ Comments