جایگزین مسیر

آیا لواندوسکی در ژانویه به لیگ جزیره می پیوندد

by | آبان , ۶ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –دورتمند حاضر است که ستاره تیم خود لواندوسکی را با اندکی پول به تیم های لیگ برتری بفروشد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به گزاش دیلی استار دورتمند اجازه داده است لواندوسکی با قیمت 7 میلیون پوند به یکی از تیم های لیگ برتری منتقل شود.

با کاهش این قیمت تیم های چلسی سیتی یونایتد و آرسنال به دنبال لواندوسکی در ژانویه می باشند تا این ستاره لهستانی را در تیم خود قرار دهند اگر در غیر اینصورت دورتمند این ستاره را به فروش نرساند در تابستان آینده لواندوسکی به صورت رایگان به هر تیمی که بخواهد می پیوندد.

لواندوسکی در این 2سال به یکی از بهترین چهره ها برای تیم های خواهان او تبدیل شده است و باشگاه های زیادی به دنبال این ستاره 25 ساله لهستانی  می باشند.این انتقال در ژانویه احتمالا انجام می شود در حال حاظر 6 تیم به دنبال لواندوسکی می باشند یکی از این تیم ها یونایتد می باشد.

دیوید مویس به دنبال این است که قدرت حمله خود را افزایش دهد و به طور جدی به دنبال لواندوسکی برای حمله خود می باشد در حالی که آینده وین رونی به طور کامل حل نشده است.

مورینیو نیز در جذب رونی ناکام مانده است و شاید دیگر نتواند رونی را به چلسی بیاورد چون رونی در یونایتد خوشحال است از همین رو به دنبال لواندوسکی ستاره دورتمند می باشد.سیتی نیز به دنبال این است که ادین ژکو را با لواندوسکی جا به جا کند.

آرسنال نیز که تنها ژیرو را در حمله دارد می خواهد لواندوسکی را برای افزایش قدرت خود در حمله به خدمت بگیرد.

به هر حال مشتری جدی لواندوسکی بایرن مونیخ می باشد که به گفته برخی رسانه ها رابرت به بایرن منتقل می شود یکی دیگر از تیم ها که  خواهان این مهاجم است رئال مادرید می باشد.

۰ Comments