جایگزین مسیر

آیا منچستر از جذب رونالدو پشیمان شده است؟

by | خرداد , ۳۰ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد-از یونایتد به عنوان جدی ترین مقصد رونالدو در صورت جدایی او از رئال نام برده می شود؛ ولی به نظر می رسد شیاطین سرخ از جذب فوق ستاره پرتغالی ناامید شده باشند.

تیتر یک چند روز پیش نشریه آبولا در مورد جدایی رونالدو از رئال، باعث ایجاد یک انقلاب در فوتبال اروپا شده است.

کمتر کسی می تواند رئال را بدون رونالدو یا برعکس تصور کند اما اتهامات مالی سنگین دادستانی مادرید باعث شده تا این فوق ستاره تهدید به جدایی کند. یونایتد و پی اس جی، تیم هایی هستند که توان مالی برای جذب رونالدو را دارند هرچند که با تایید رئیس باشگاه رئال، هنوز هیچکدام پیشنهاد رسمی یبرای جذب رونالدو نداده اند.

در حالی که گفته می شد منچستریونایتد قصد دارد ۱۷۵ میلیون یورو بعلاوه دخیا را برای جذب رونالدو به رئال پیشنهاد دهد، امروز اکسپرس گزارش داد که مدیران یونایتد از جذب CR7 به دو دلیل پیشیمان شده اند.

اولی اینکه آنها اطمینان ندارند که بتوانند مببغی که برای رونالدو هزینه کرده اند را با توجه به سن بالای او(۳۲) جبران کنند. به این رقم باید حقوق سالانه رونالدو که حداقل ۲۲ میلیون یورو خواهد بود را نیز اضافه کرد.

دومین مانع مورینیو است که همه از مشکلات او با رونالدو آگاهند. در فهرست خرید مورینیو بدون شک رونالدو وجود ندارد و هرچند تلاش هایی شده تا رابطه او با رونالدو بهتر شود؛ ولی هنوز این اتفاق نیفتاده و این مربی قصد ندارد فعالیت های نقل و انتقالاتی تیمش، تحت تاثیر جذب رونالدو قرا بگیرد؛ چرا که این امکان وجود دارد که فوق ستاره پرتغالی به زودی از مواضع خود عقب نشینی کرده و تصمیم به ادامه کار با رئال بگیرد.

۰ Comments