جایگزین مسیر

آیا کوکه همان بازیکنی است که مویز می خواهد؟

by | مهر , ۲۶ , ۱۳۹۲

دیوید مویز چندی قبل گفته بود که قصد خرید یا یا دو بازیکن را در ژانویه دارد, آیا کوکه ستاره اتلتیکو مادرید, همان بازیکنی است که دیوید مویز می خواهد؟

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن 21 ساله در هفته جاری با انتقال به منچستریونایتد لینک شد و روزنامه ها مدعی شدند یونایتد قصد دارد رقم بند آزاد سازی این بازیکن را که 16 میلیون پوند است, پرداخت کرده و بدین طریق کوکه را به الدترافورد بیاورد.

کوکه که مورد توجه بارسلونا نیز می باشد, لقب ژاوی جدید را دارد, اگرچه او هنوز خیلی فاصله دارد تا با توانایی های که ژاوی دارد مقایسه شود اما این لقب به خاطر این مسئله به او داده شد است چون قدرت خلاقیت و بازی سازی او در میدان بسیار بالا است و توانایی خلق موقعیت گل یا زدن گل را دارد.

باشگاه منچستریونایتد برای خرید این ستاره اتلتیکو مادرید رقابت سختی باید با بارسلونا انجام دهد. باید دید باشگاه منچستریونایتد در ژانویه برای خرید این ستاره جوان اسپانیایی اقدام خواهد کرد یا نه.

کوکه نقش حیاتی در رقابت اتلتیکومادرید با بارسا و رئال برای قهرمانی در لالیگا دارد. یکی از دلایل اصلی حضور اتلتیکومادرید در بین دو مدعی قهرمانی لیگ اسپانیا, بارسا و رئال, حضور بازیکنانی همچون کوکه و دیگو کوستا در ترکیب اصلی تیم دوم شهر مادرید می باشد.

دانلود ویدیو حرکات, گل ها و پاس گل های کوکه به مدت 4 دقیقه و حجم 77 مگ

دانلود

دانلود ویدیو حرکات کوکه با حجم کم 11 مگ

دانلود

۰ Comments