جایگزین مسیر

آینده فیل جونز سرالکس را شگفت زده می کند

by | فروردین , ۱۶ , ۱۳۹۲

سرالکس فرگوسن آینده بسیار روشنی را برای فیل جونز پیش بینی و از قابلیت بازی در چند پست او تمجید میکند،هرچند که رییس او را طبیعتا یک هافبک مرکزی می بیند.

درمصاحبه ای با مجلسه اینساید یونایتد،سرالکس فرگوسن فیل جونز را ” یک گودزیلا(animal) برای فوتبال ” توصیف کرد و همچنین برنامه های آینده اش در خط دفاعی را توضیح داد.

کریس اسمالینگ و جانی ایوانز هم در رقابت برای حضور در مرکز دفاع ،پست اصلی جونز،مصمم هستند،اما شماره 4 یونایتد توانایی بازی در همه نقاط زمین را دارد و یک بازیکن ویژه محسوب میشود.

سرالکس گفت : ” جانی در این فصل خارق العاده بوده،او اکنون 25 ساله است و خوشبختانه میتواند برای 6 یا 7 سال آینده یک بازیکن ثابت برای ما باشد.قطعا ریو[فردیناند] اکنون 34 ساله است و نمانیا[ویدیچ] هم 31 سال دارد.پاتریس [اورا]هم 31 سال دارد و بنابراین بازیکنانی مانند جونز ،اسمالینگ و ایوانز به جلو خواهند آمد.

“جونز دارد یک بازیکن خارق العاده  میشود،استعدادش باور نکردنیست.بله[پست اصلی او دفاع وسط است]اما شما میتوانید همه جا او را بازی دهید.فکرمیکنم که شما میتوانید در نوک حمله هم از او استفاده کنید.او دقیقا از این بازیکن هاست،او یک گودزیلا(animal) برای فوتبال است.او بازی را در چنگ میگیرد،او بازی را می فهمد.او را دفاع راست بازی دهیم ؟ فوق العادست.هافبک وسط بازی کند ؟ بی نقص است.دفاع وسط بازی کند ؟ عالی .

” او دقیقا از آن جمله بازیکنان عجیبی است که میتواند همه جا بازی کند و شما میتوانید الآن و بعدا داشته باشید.ما چنین بازیکنی با این سطح تا بعد از مک کلیر نداشته بودیم.

“براین مک کلیر یک بازیکن فوق العاده بود.او میتوانست همه جا بازی کند. مک کلیر را به یاد می آورم که با او شوخی کردم و به او گفتم ، همین الان برو و در دفاع راست بازی کن و او خندید.من  به او گفتم ،به چی میخندی ؟او به من گفت ،هفته بعد من هافبک وسط خواهم بود.اما این شخصیت او بود.بسیار مناسب با زندگی.هیچ چیز او را اذیت نمیکرد.”

۰ Comments