جایگزین مسیر

آینده مبهم مایکل کریک در منچستریونایتد

by | خرداد , ۹ , ۱۳۹۳

به گزارش MEN آینده مایکل کریک هافبک کهنه کار منچستریونایتد در فصل آینده زیر نظر لوئیز فن خال در هاله ای از ابهام قرار دارد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – هافبک وسط باتجربه منچستریونایتد, مایکل کریک علی رغم اینکه در سال های اخیر به بازیکن کلیدی در ترکیب شیاطین سرخ تبدیل شده است, در فصل 2013/14 عملکرد خوبی نداشت و به همین دلیل نتوانست جایی در ترکیب نهایی روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلستان, برای شرکت در جام جهانی 2014 برزیل داشته باشد.

اکنون این هافبک 32 ساله بیش از هر زمان دیگری به درهای خروج نزدیکتر شده است. با توجه به اخبار منتشر شده درباره جایگزینان احتمالی مایکل کریک در یونایتد, به نظر می رسد او در تابستان امسال یونایتد را ترک کند.

گفته می شود کوین استروتمن و یوردی کلاسی هلندی گزینه های فن خال برای هافبک وسط در منچستریونایتد می باشند. به نظر می رسد فن خال قصد دارد تیم خودش را بسازد و در صورت خرید این بازیکنان, شاید کریک از یونایتد جدا بشود.

استروتمن هم اکنون در رم ایتالیا بازی می کند, علی رغم اینکه او به دلیل مصدومیت جام جهانی را ازدست داده است, اما تصور بر این است که گزینه اصلی لوئیز فن خال برای پست هافبک وسط در فصل آینده این بازیکن جوان هلندی می باشد.

در روزهای اخیر اخباری نیز درباره ابراز علاقه یونایتد به خرید هافبک جوان فاینورد, یوردی کلاسی شنیده شده است. از کلاسی به عنوان بازیکنی یاد می شود که احتمالا در جام جهانی 2014 برزیل خواهد درخشید.

اکنون همه چیز به فن خال بستگی دارد, باید آیا او برای کسب موفقیت در فصل آینده دست به تغییرات بزرگی در ترکیب تیم خواهد زد یا نه

شیاطین سرخ پس از پشت سر گذاشتن فصلی کابوس وار و قرار گرفتن در رتبه هفتم جدول رقابت های لیگ برتر, قصد دارند با هدایت لوئیز فن خال به سرعت به جمع تیم های برتر اروپا برگردند.

[highlight]به نظر شما آیا فن خال باید مایکل کریک را به فروش برساند؟ و اینکه فروش کریک پس از جدایی ویدیچ, فردیناند و گیگز تصمیم درستی است؟[/highlight]

۰ Comments