جایگزین مسیر

اتلتیکو برای کاگاوا اقدام خواهد کرد

by | مرداد , ۱۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش تاکسپورت دیگو سیمئونه مربی اتلتیکو مادرید در صدد است برای جذب ستاره ی سابق دورتموند وحال حاضر یونایتد شینجی کاگاوا اقدام کند و تلاش های خود را برای جذب این بازیکن آسیایی آغاز کرده است.

کاگاوا با مبلغ 17 میلیون پوند تابستان 2012 به اولدترافورد منتقل شد اما او دو فصل ناامید کننده را در یونایتد داشته است و علاوه بر اتلتیکو به تیم سابق خود دورتموند هم لینک شده است.

کاگاوا که پست اصلی اش بازی در پست شماره ی 10 است با وجود ماتا و عدنان شانس کمی برای بازی کردن به طور ثابت دارد و شاید خودش هم اقدام به جدایی ازشیاطین سرخ کند.

گزارشات خبرگزاری های آلمان مدعی شدند یونایتد در صدد است کاگاوا را وسیله ای برای جذب هوملز و یا رویس کند و در غیر اینصورت احتمال فوشش کم می باشد مگر اینکه یک پیشنهاد بسیار خوب داشته باشد.

یک روزنامه ی مادریدی مدعی شد اتلتیکو برای جذب این بازیکن 26 ساله حداقل باید 15 میلیون پوند بپردازد و توانایی پرداخت این مبلغ را دارد.

با وجود ماتا,رونی و ون پرسی وحتی عدنان قطعا کاگاوا جایی در ترکیب اصلی یونایتد نخواهد داشت و با اینکه بارها اعلام کرده است خواهان ماندن است شاید برای فیکس بازی کردن ترغیب شود به قهرمان لالیگا برود.

البته کاگاوا می تواند به عنوان یک نیمکت نشین بسیار مفید باشد و شاید ون خال او را نگه دارد.

این بازیکن فصل گذشته 18 بازی برای یونایتد انجام داد که در 14 بازی به طور فیکس بازی کرد و توانست یک گل هم به ثمر برساند.

۰ Comments