جایگزین مسیر

احتمال انتقال اورا به ایتالیا

by | بهمن , ۳۰ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-یوونتوس و اینتر میلان به دنبال پاتریس اورا می باشند و این احتمال وجود دارد که این بازیکن نیز به سری آ منتقل شود.

به گزارش کالچیو مارکتو احتمال دارد این بازیکن در این تابستان به سری آ منتقل شود و اینتر و یوونتوس به شدت به دنبال این بازیکن فرانسوی می باشند.

اورا در دوران حضور خود در یونایتد عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است اما انتظار می رود این بازیکن قراردادش را با یونایتد تمدید کند با توجه به اینکه در قرارداد او بندی وجود دارد که او می تواند 1 سال دیگر نیز در یونایتد باقی بماند.

کاچبو مارکتو گزارش می دهد که آنتونیو کنته دوست دارد این بازیکن فرانسوی را به یووه بیاورد و توهیر مالک جدید اینتر  نیز می خواهد با خرید بازیکن های زیاد اورا را نیر به خدمت بگیرد آنها تایید کرده اند که ویدیچ را در این تابستان به خدمت خواهند گرفت.

بنا بر گزارشات یونایتد می خواهد تغییرات زیادی را در تیم خود انجام دهد و اورا نیز یکی از این بازیکنان خروجی می باشد و با توجه به اینکه سن اورا زیاد شده است مویس می خواهد یکی گزینه جوان تر را به تیم خود در دفاع چپ اضافه کند.

۰ Comments