جایگزین مسیر

احتمال فروش فلائینی با قیمتی پائین

by | خرداد , ۲ , ۱۳۹۳

بنابر گزارشات خبرگزاری اکسپرس تیم فوتبال منچستریونایتد ، آماده فروش هافبک تدافعی خود به قیمت 15 میلیون پوند، در تابستان پیش روست.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران :  مروانه فلائینی ، هافبک 27.5 میلیون پوندی یونایتد، خرید دقیقه نودی دیوید مویز در تابستان گذشته بود که نمایش خوبی هم در این فصل نداشت و حالا سرمربی جدید شیاطین سرخ ، لوئی فن خال ، ستاره سابق اورتون را مستعد حضور در برنامه های جدید تیم نمی بیند.

بنابراین ، تیم منچستریونایتد بازیکن میانی خود را با قیمت تنها 15 میلیون پوند به فروش خواهد گذاشت ؛ اگرچه پیشنهاد 12 میلیون پوندی هم می تواند یونایتد را راضی به فروش این هافبک تدافعی کند.

ملی پوش بلژیکی که 16 بار در این فصل با پیراهن شیاطین سرخ به میدان رفته است ، حتی یک گل هم به ثمر نرسانده است. او که سه ماه ابتدایی فصل را به علت مصدومیت مچش از دست داده بود ، بعد از رفع مصدومیتش هم تنها برای قرار گرفتن روی نیمکت تلاش میکرد !

حالا سران منچستریونایتد متوجه شکست خود در خرید این بازیکن شده اند و تمایل دارند تا با کسب تجربه از گذشته، دیگر در حق تیم خود و دوران حرفه ای این بازیکن اشتباهی مرتکب نشوند .

اما با توجه به نمایش فاجعه بار فلائینی در فصل گذشته ، بعید به نظر میرسد تیمی حاضر به پرداخت مبلغ درخواستی یونایتد ، یعنی 15 میلیون پوند باشد ؛ و با این وضعیت ممکن است مدیران منچستر مجبور به قبول پیشنهادات کمتر، حتی تا 10 میلیون پوند نیز باشند .

۰ Comments