جایگزین مسیر

اخبار تیم قبل از بازی با نیوکاسل از زبان سولشایر

by | مهر , ۲۵ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-اوله گنار سولشایر سرمربی منچستر یونایتد می گوید برای بازگشت هری مگوایر در بازی روز شنبه مقابل نیوکاسل در لیگ برتر دچار شک است.

این مدافع میانی در شکست انگلیس در لیگ ملت های اروپا در مقابل دانمارک از زمین اخراج شد اما قبل از آن ضربه ای به او وارد شد که قبل از سفر به تینساید ( منطقه ی شمالی انگلیس ) باید معاینه شود.

در مصاحبه ای قبل از بازی اوله با مارک سالیوان از MUTV به صحبت پرداخت:

به نظر می رسید هری قبل از اینکه اخراج شود به او ضربه ای وارد شد پس امروز به او نگاهی خواهیم انداخت تا ببینیم اوضاع او چگونه است.هرگز نمی دانید بازیکنانی که مصدوم می شوند تا چه زمان بازخواهند گشت و ما نگاهی به آنها انداخته ایم.فکر می کنم و امیدواریم که همه آنها خوب شده اند.البته الکس دور دنیا را به سفر پرداخته است.او یک شب در حال پرواز بود و پنجشنبه به اینجا رسید.

در همین حال پلیستری با تیم اصلی به تمرین پرداخته اما به وضوح می توان دید که او به عنوان بازیکن آینده دار در تیم در نظر گرفته شده است.

رئیس توضیح داد:

او پسر جوانی است که از اروگوئه آمده است.این سنتی است که ما در اینجا داریم که خواهان بازیکنان جوان هستیم و اجازه می دهیم آنها رشد کنند تا به بازیکنی تبدیل شوند که می توانند باشند.البته که به او وقت خواهیم داد.اکنون او یک بازیکن برای آینده است اما او هیجان زده است و او چیزهایی در تمرینات به ما نشان داده که ما در تیم نداریم.مشتاقانه منتظر این هستم تا به او در رشد و پیشرفتش کمک کنم.

اکسل توانزبه در حال ریکاوری خود پس از مصدومیت است و این در حالی است که هیچ اطلاعاتی در مورد فیل جونز مدافع تیم در دست نیست.ادینسون کاوانی به دلیل قرنطینه بودن و آنتونی مارسیال به دلیل محرومیت در سنت جیمز پارک حضور نخواهند داشت.

۰ Comments