جایگزین مسیر

اخبار روزنامه هــا , جمعه ۲۴ خـــرداد ۱۳۹۲

by | خرداد , ۲۴ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

لیورپول امیدوار است تا در هفته پیش رو با سیمون میگنولت دروازه بان ساندرلند قرارداد ببندد. برندن راجرز مربی لیورپول به دلیل گمانه زنی ها درباره آینده په په رینا به دنبال این دروازه بان بلژیکی است.

پاریسن ژرمن امیدوار است در رقابت برای خرید بیل رئال مادرید را شکس دهد, آنها در حال آماده کردن پیشنهادی 85 میلیون پوندی برای این ستاره تاتنهام هستند.

.

قهرمان لیگ فرانسه پاریسن ژرمن قصد دارد با پرداخت 10 میلیون پوند  آندره ویلاش بواش را به پاری بیاورد. پاریسن ژرمن هنوز تماسی برای خرید این مربی با تاتنهام یا خود مربی نداشته است, اما گفته می شود آنها می خواهند این مربی 35 ساله را جایگزین کارلو آنجلوتی کنند که قصد دارد به رئال مادرید برود.

وستهام یونایتد می خواهد با مهاجم چلسی دمبا با قرارداد امضا کند و ویلفرد زاها وینگر منچستریونایتد را به مدت یک فصل قرضی به خدمت بگیرد. با به مدت 6 ماه در سه فصل پیش در آپتون پارک توپ می زند و اکنون گفته می شود با آمدن خوزه مورینیو آینده او در تیم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

چلسی در نهایت آندره شورله بازیکن آلمانی لورکوزن را با قراردادی 18 میلیون پوندی به خدمت گرفت, اما دیگر به دنبال ارائه پیشنهاد دیگری برای ادینسون کاوانی نمی باشد و اکنون به دنبال خرید لواندوفسکی از دورتموند است.

.

مدیر برنامه های کارلوس توز کیا جورابچیان, مذاکراتش را با قائم مقام باشگاه میلان, آدریانو گالیانی و نمایندگانی از باشگاه یوونتوسی آغاز کرده است و به نظر می رسد این بازیکن آرژانتینی قصد دارد دوران حرفه ای خود را در جایی به غیر از منچسترسیتی دنبال کند.

.

فیورنتینا برای به خدمت گرفتن وینگر مالاگا خواکین با باشگاه مالاگا به توافق رسید رقم این قرارداد 2/5 میلیون می باشد. این بازیکن 31 ساله اسپانیایی قراردادی دو ساله با این باشگاه ایتالیایی به امضا رساند.

.

مادر ادینسون کاوانی به رادیوی در اروگوئه گفت که پسر او با باشگاه های رئال مادرید و منچسترسیتی در حال مذاکره است تا از این باشگاه ایتالیایی جدا شود. این بازیکن همچنین در هفته های اخیر به شدت با باشگاه چلسی لینک شده است.

.

منچستریونایتد آماده است تا با بارقمی که رکورد نقل و انتقالات را خواهد شکست, کریستیانو رونالدو یا گرت بیل را به منچستر بیاورد تا موفقیت یونایتد در دوران پس از فرگوسن تضمین شود.

میشل لادروپ اصرار دارد که در سوانزی خواهد ماند  علی رغم اینکه رئیس باشگاه خبر از این می دهد که او با باشگاه پاریسن ژرمن در حال مذاکره است.

ماینور فیگوئرا در روز جمعه قراردادی سه ساله با هال سیتی امضا می کند.

بارسلونا نیز به جمع تیم هایی که لورنت کوسیلنی مدافع آرستنال را می خوهد, پیوست.

کاردیف در آستانه خرید مدافع گرونینگن ویرجیل وان دیک است.

ساتهمپتون پیشنهادی 8 میلیون پوندی برای خرید هافبک والنسیا اور بانگا ارائه خواهد کرد.

رویستون درنته هافبک هلندی در آستانه امضای قرارداد با ردینگ می باشد.

کیو پی آر پیشنهادی برای خرید مهاجم گازیانتپ اسپور جنک توسان ارائه کرده است.

.

 

شب گذشته کریستیانو رونالدو با عصبانیت ادعاها درباره تمدید قراردادش با رئال مادرید را تکذیب کرد

مانوئل پلگرینی با قراردادی 3/2 میلیون پوندی سرمربی منچسترسیتی لقب گرفت.

لاگو آسپاس علی رغم بازگشت به اسپانیا بدون کامل کردن قرارداد 7/7 میلیون پوندی خود برای انتقال از سلتاویگو , با لیورپول قرارداد امضا خواهد کرد.

پاریسن ژرمن معتقد است می تواند میشل لادروپ را قاتع سازد تا به پاریس بیاید و هدایت قهرمان لیگ فرانسه را برعهده گیرد.

آث میلان مذاکراتش برای خرید خولیو سزار از کیو پی آر را آغاز کرد.

سرمربی هال سیتی استیو بروس رقابت برای خرید فیگوئرا را با پیشنهاد قراردادی 3 ساله به او برد.

هری ردنپ سرمربی کیو پی آر مدافع ملبور ویکتور مارک میلیگان را می خواهد.

سرمربی ایپسویچ میک مک کارتی به دنبال خرید ریچارد استارمن از باشگاه قبلی خود است.

شفیلدونزدی به جمع دیگر تیم های دسته اول که به دنبال مهاجم بردفورد, ناهکی ولز هستند پیوست.

.

.

صفحه اول برخی روزنامه های ورزشی اروپا

۰ Comments