جایگزین مسیر

اخبار روزنامه هــا , شنبه 25 خـــرداد 1392

by | خرداد , ۲۵ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

سرمربی جدید منچسترسیتی مانوئل پلگرینی شب گذشته هدایت منچسترسیتی را برعهده گرفت و به این نکته اذعان کرد: من باید قهرمانی لیگ را برای تیم به ارمغان آورم.

منچستریونایتد آماده است تا با استفاده از قدرت سرآلکس فرگوسن, کریستیانو رونالدو را به منچستر بارگرداند.

فابریسیو کولوچینی آشکار ساخت که فصل آینده در نیوکاسل باقی خواهد ماند پس از اینکه در تلاش برای بازگشت به کشورش شکست خورد.

مدیر برنامه های میشل لادروپ با جواب ندادن به این پرسش که آیا باشگاه پاریسن ژرمن قصد جذب این مربی را دارد, به شایعات پیرامون این مربی دامن زند.

آندره شورله اعتراف کرد که او نمی توانست شانس کار کردن با خوزه مورینیو را از دست بدهد.

لوکا مودریچ می گوید گرت بیل به خوبی می تواند در رئال مادرید جا بیافتد.

باشگاه چلسی پس از اینکه پدر ادینسون کاوانی آشکار ساخت که پسرش دوست دارد به رئال مادرید برود, نگران این است که نتواند او را جذب کند.

پیشنهاد 20 میلیون پوندی آرسنال برای خرید گونزالو هیگوان پس از کارشکنی های رئال مادرید بی نتیجه مانده است.

وستهام قصد دارد با مانع شدن از انتقال اندی کارول با 44 میلیون پوند به تیمی دیگر این مهاجم انگلیسی را در وستهام نگه دارد.

لویز سوارز تاکید می کند که از رقابت های جام کنفدراسیون ها به عنوان کانون توجهی برای افزایش شانس ترک کردن باشگاه لبورپول استفاده نخواهد کرد.

مارک شوارتزر ممکن است با ترک فولهام به تیم تازه راه یافته به لیگ برتر هال سیتی برود.

استیون رید که از شرایطش در باشگاه راضی نیست ممکن است با وست بروم قراردادی جدید به امضا برساند.

مائوریسیو پوچتینو سرمربی ساوتهمپتون قصد جذب کردن خوان وردو بازیساز تیم اسپانیول باشگاه قدیمی این مربی دارد.

.

مانوئل پلگرینی شب گذشته اعتراف کرد که او پس از منصوب شدن به عنوان مربی جدید منچسترسیتی نیاز دارد که جام هایی برای این باشگاه به ارمغان آورد.

آلن پاردو می خواهد با زیر پا گذاشتن سیاست باشگاه در خرید بازیکن که تاکید بر “خرید بازیکنان جوان” دارد, درن بنت را به نیوکاسل آورد.

گالاتاسرای قهرمان ترکیه شب گذشته مدعی شد که آنها در تلاش برای به خدمت گرفتن هافبک چلسی جان اوبی میکل هستند.

بازیکن رویاپرداز یونتوس کلادیو مارکیزیو شب گذشته درها را برای انتقال احتمالی به منچستریونایتد باز کرد.

پائولو دی کانیو قصد دارد با یک خانه تکانی در ساندرلند, 10 بازیکن را به باشگاه بیاورد.

تاتنهام برای خرید بازیکن 17 میلیون پوندی کورینتیانس پائولینهو مذاکراتش را آغاز کرده است.

فولهام در آستانه امضای قرارداد با وینگر ولوز باکاری ساکو با رقم 3 میلیون پوند است پس از اینکه باشگاه بر سر پرداخت حقوق هفتگی 30 هزار پوندی با این بازیکن به توافق رسید.

سرمربی کریستال پالاس یان هالووی پس از شنیدن درخواست 14 میلیون پوندی باشگاه بلکپول در ازای فروختن توماس اینس و مت فیلیپز, شگفت زده شده است.

اوون کویل سرمربی جدید ویگان اگر بتواند لاتیکس ها را به لیگ برتر برگرداند, پاداشی یک میلیون پوندی دریافت خواهد کرد.

باشگاه اپسویچ آماده است تا برای خرید کارل هنری 850 هزار پوندی تیم دسته اولی ولوز با لسترسیتی به رقابت بپردازد.

.

رئال مادرید قصد دارد با پیشنهاد قراردادی بیشتر از رقم فعلی مانع از رفتن کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد شود.

مانوئل پلگرینی پس از منصوب شدن به عنوان سرمربی جدید منچسترسیتی اعتراف کرد که هیچ بهانه ای برای شکست وجود ندارد

خوزه مورینیو از باشگاه چلسی می خواهد در طی درخواستی رسمی روبرت لوانوفسکی را جذب کنند این در شرایطی است که مورینیو امیدوار است که باشگاه تمام خریدهای لازم در تابستان امسال را در طی دو هفته آینده تکمیل کند.

مانوئل پلگرینی قصد دارد ادینسون کاوانی و ایسکو را به سیتی بیاورد.

استیون تیلور خوشحال است که پیشنهاد آرسنال را رد کرده است تا به زندگی رویایی خود در نیوکاسل ادامه دهد.

کریستال پالاس از کوین فیلیپس می خواهد که به بازی کردن ادامه دهد و در لیگ برتر به همراه این تیم تا انتهای 40 سالگی اش بازی کند.

مدیر برنامه های میشل لادروپ با طفره رفتن از انکار علاقه پاریسن ژرمن به جذب این مربی, شایعات پیرامون آینده این مربی در سوانزی را قوت بخشید.

لیورپول اصرار دارد که قرارداد آنها با مهاجم سلتاویگو لاگو آسپاس تکمیل خواهد شد علی رغم ادعاهای فدراسیون فوتبال اسپانیا درباره به بن بست رسیدن مذاکرات برای این انتقال.

.

 

مانوئل پلگرینی سرمربی جدید منچسترسیتی شب گذشته قول داد تا با بازی شناور و فوتبال تهاجمی که در پیش خواهد گرفت, قهرمانی در لیگ برتر و  لیگ قهرمانان را در فصل آینده کسب کند.

گلن هادل قصد دارد به شغل سرمربیگری تیم زیر 21 ساله های انگلستان برگردد, اما تنها در صورتی برخواهد گشت که اتحادیه فوتبال انگلستان به طور کامل تغییرات اساسی در تیم ملی کنونی انجام دهد.

باشگاه بشیکتاش ترکیه برای خرید وینگر فولهام کریم فری درخواست داده است.

باشگاه منچسترسیتی برای خرید دفاع رومانیایی لاتزیو استفان رادو به این باشگاه ایتالیایی درخواست داده است.

آث میلان قصد دارد خولیو سزار را از کیو پی آر به خدمت گیرد.

تاتنهام علاقه مند به جذب هافبک کورینتیانس پائولینهو دارد که  با شگاه آس رم نیز برای خرید این بازیکن با باشگاه منچستری رقابت می کند.

بارسلونا انتظار دارد که برای خرید دروازه بان لیورپول په په رینا با این باشگاه انگلیسی به توافق برید همزمان با اینکه موناکو پیشنهادی رسمی برای خرید ویکتو والدز ارائه کرده است.

.

مانوئل پلگرینی قول داد تا منچسترسیتی با فوتبال زیبایی که به نمایش خواهد گذاشت,  قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان در فصل آینده شود.

جان اوبی میکل شب گذشته مذاکراتی با تیم گالاتاسرای برای انتقالش با رقم 16 میلیون پوند به انجام رساند تا گام های نخست در پاکسازی چلسی بدست مورینیو آغاز شود.

یکی از مالکان باشگاه وستهام دیوید گلد قول داد دو خرید بزرگ برای تیم انجام دهد  و همچنین افزود که مذاکرات نهایی برای خرید اندی کارول به خوبی پیش می رود.

هال سیتی در حال آماده کردن پیشنهادی برای خرید مارک شوارتزر دروازه بان است.

ریدینگ با رویستون درنته بازیکن هلندی که توسط باشگاه روسی آلانیا ولادیکاوکاز بازیکن آزاد اعلام شده بود, قرارداد امضا کرد.

ساوتهمپتون با مدافع کروات لیون دژان لورن قراردادی 4 ساله به امضا رساند.

.

منچستریونایتد مصمم است که اجازه ندهد رونی در این تابستان باشگاه را ترک کند و امیدوار است ارتباط احساسی باشگاه منچستریونایتد با رونالدو به حدی باشد که این بازیکن پرتغالی را برای برگشتن به باشگاه سابق خود متقاعد کند.

.

تصویر صفحه اول برخی روزنامه ها

۰ Comments