جایگزین مسیر

اخبار نقل و انقالات: رقابت بر سر اشنایدرلین و باکا

by | تیر , ۴ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-

تیم های منچستریونایتد , آرسنال و تاتنهام قصد دارند تا طی روز های آینده قرار داد مورگان اشنایدرلین هافبک ساوتهمپتون را نهایی کنند.

مورگان اشنایدرلین تایید کرده است که تا چند روز آینده به تیمی خواهد پیوست و ساوتهمپتون را ترک خواهد کرد.

هافبک دفاعی 25 ساله فرانسوی به یونایتد , آرسنال و تاتنهام لینک شده است و انتظار می رود با مبلغی خوب از سنت ماری به یکی از این تیم ها منتقل شود.

هم چنین، منچستریونایتد و لیورپول قصد دارند تا کارلوس باکا مهاجم سویا را به خدمت بگیرند.

به گفته مدیر ورزشی سویا Monchi تنها در صورت پرداخت 35 میلیون یورو کارلوس باکا به فروش خواهد رفت به سویا به پیشنهاد های پایین تر گوش نخواهد کرد.

این بازیکن 28 ساله توانست به همراه سویا به قهرمانی لیگ اروپا برسد. او در 71 بازی در لالیگا موفق شده است 34 گل به ثمر برساند و این مهاجم 28 ساله کلمبیایی به خاطر عملکرد خوبش مورد توجه باشگاه های منچستریونایتد و لیورپول قرار گرفته است.

با این حال سویا علاقه دارد این بازیکن را حفظ کند و monchi مدیر ورزشی این تیم در مصاحبه ای اذعان کرد:

ما پیشنهادی برای باکا دریافت نکرده ایم.ما مذاکره ای با باشگاهی نداشته ایم. باکا به طور متوسط 24.5 گل زده است. او در فصل اول 21 و در فصل دومش 28 گل به ثمر رسانده است.

ما 10 ماه پیش به او قرارداد جدیدی پیشنهاد کرده ایم و من باور دارم او و خانواده اش اینجا خوشحال هستند. اما نمیدانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

نظر شما در باره این دو خبر چیست؟ اشنایدرلین به کدام تیم منتقل خواهد شد؟ آیا باکا خرید مفیدی خواهد بود؟ و آیا منچسترخواهد توانست لیورپول را در این رقابت شکست دهد؟

۰ Comments