جایگزین مسیر

اخبار و شایعات نقل و انتقالات ( پنج شنبه – 23 آذر )

by | آذر , ۲۳ , ۱۳۹۱

یونایتد به دنبال والکات 10 میلیون پوندی …

به نظر می رسد فرگوسن خیز دیگری برای بازیکنان آرسنال برده است . بعد از خرید موفق رابین فن پرسی در تابستان سر الکس فرگوسن برای جذب والکات تلاش می کند .

در همین منوال ونگر نیز بی علاقه به نانی نیست و گمانه زنی ها از معاوضه این دو بازیکن می گوید .

والکات به تازگی پیشنهاد تمدید قرارداد با حقوق هفتگی 75 هزار پوند را رد کرده است . یونایتد تنها تیم علاقه مند به این بازیکن نیست . چلسی ، سیتی و لیورپول نیز از دیگر تیم های خواهان این بازیکن 23 ساله هستند . شایعه شده است که علاقه شخصی والکات منچستریونایتد است و این بازیکن دوست دارد به همبازی سابقش فن پرسی بپیوندد .

.

.

مدیر برنامه های اسنایدر : تمایل وزلی به سمت یونایتد است .

چند روزی است که از تمایل سران باشگاه پاریس سنت ژرمن برای خرید این هافبک هلندی در رسانه ها پرده برداری شده است . بعضی منابع از توافق اولیه باشگاه اینتر و پاریس سنت ژرمن خبر داده اند . اما روز گذشته مدیر برنامه های اسنایدر حرف دیگری زد :

” من فکر می کنم تمایل اسنایدر به سمت یونایتد است و او می خواهد ادامه فوتبالش را در انگلیس سپری کند . مطمئنآ پاریس سنت ژرمن انتخاب خوبی برای او نیست . ”

 

لواندوفسکی تکذیب نکرد.

این روز ها شایعه پیوستن این مهاجم گلزن به یونایتد شنیده می شود . حتی در چند روز گذشته از موافقت یونایتد با لواندوفسکی برای انتقالش در تابستان آینده سخن گفته شد که چندی بعد این موضوع توسط کلوپ تکذیب شد با این حال لوانوفسکی به این انتقال بی علاقه نیست ، وی در گفت و گو با اسکای اسپرتس گفت:

” در حال حاضر با دورتموند قرارداد دارم اما وقتی تیمی با عظمت یونایتد به شما پیشنهاد می دهد جواب رد دادن کار بسیار سختی است . باید صبر کنم و ببینم در آینده چه پیش می آید. ”

 

.

فروش نانی در ژانویه می تواند به فرگوسن برای خرید های بعدی کمک کند.

جیمز رودریگز بازیکن کلمبیایی پورتو و ویکتور وانیاما هافبک قلدر باشگاه سلتیک به نفرات اول لیست خرید منچستریونایتد تبدیل شده اند .

صحبت های تمدید قرار داد با نانی که تا تابستان 2014 قرارداد دارد متوقف شده است و آرسنال به همراه یوونتوس علاقه خود را برای این وینگر 20 میلیون پوندی نشان داده اند .

ماه گذشته مارتین فرگوسن شخصآ برای دیدن بازی وانیاما به اسکاتلند رفت از سوی دیگر رودریگز که به کریستیانو رونالدو جدید معروف است از بازیکنانیست که یونایتد ماه هاست به دنبالش است . گفته می شود حتی می توان از نانی به عنوان طعمه برای خرید این بازیکن جوان استفاده کرد .

.

.

اما آخرین خبر که مربوط به گواردیولاست .

به گفته روزنامه دیلی میل فرگوسن هفته دیگه داره میره نیو یورک . گمانه زنی ها بر اینه که رئیس می خواد یه دیدار تازه با گواردیولا داشته باشه . باید ببینیم تا هفته دیگه چه اتفاقی میوفته ….

۰ Comments