جایگزین مسیر

اخبار و شایعات نقل و انتقالات

by | بهمن , ۴ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-خوان ماتا در آستانه یونایتدی شدن قرار دارد و احتمال معاوضه ی کاگاوا و گوندوغان

 

 

 

 

 

 

 

انتظار می رود که خوان ماتا امروز در شهر منچستر تحت معاینات پزشکی قرار گرفته و در صورت موفقیت آمیز بودن نتیجه، باشگاه به صورت رسمی او را به عنوان بازیکن یونایتد اعلام خواهد کرد و اگر اتفاق غیرمنتظره ای باعث توقف این انتقال نشود،ماتا به الدترافورد منتقل خواهد شد.

 

ایلکای گوندوغان نیز می تواند به همراه ماتا به به الدترافورد منتقل شود و منابع نزدیک به باشگاه گفته اند که باشگاه فکر می کند که پیشنهاد معاوضه ی شینجی کاگاوا به همراه پول نقد می تواند بروسیا دورتموند را برای فروش گوندوغان اغوا کند.

 

فردی گوارین هفته ی گذشته به یونایتد لینک شده بود اما مدیر برنامه ی او این انتقال را رد کرد اما “دیلی تلگراف” اعتقاد دارد که مصدومیت مایکل کریک باعث می شود که یونایتد برای خرید یک هافبک دست به کار شود و به گفته ی “مارک اوگدن” گوارین گزینه ای در دسترس است و خرید او ممکن خواهد بود.

 

پل استرتفورد،مدیر برنامه های وین رونی در این هفته برای تمدید قرارداد احتمالی این بازیکن 28 ساله در حال مذاکره با یونایتد است.هنوز 18 ماه از قرارداد رونی باقی مانده است و خبرهایی نیز از علاقه ی رئال مادرید به جذب او به گوش می رسد.بنابراین اگر منچستریونایتد می خواهد رونی قرارداد جدیدی به امضا برساند باید علاقه مندی رئال مادرید را دفع کند و  رونی را برای ماندن در الدترافورد متقاعد کند.

 

به گزارش میرور خاویر هرناندز می خواهد به منظور بازی بیشتر منچستریونایتد را ترک کند.در این فصل چیچاریتو در بازی هایی که در ترکیب قرارگرفته است نهایت تلاشش را کرده است ولی با این حال فرصت زیادی برای بازی کردن به او داده نشده و دیوید مویس  با گزینش هایش نشان داده است که با وجود اینکه چیچاریتو تلاش زیادی می کند اما ممکن است که هیچگاه نتواند جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی شیاطین سرخ بدست آورد.

۰ Comments