جایگزین مسیر

اخبار و شایعات پیرامون باشگاه

by | آبان , ۲ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد – برخی از اخبار و شایعات پیرامون باشگاه را با هم مرور می‌کنیم.

به گزارش بیلداسپرت آلمان آرسنال به دلیل جدایی سانچز و اوزیل مترصد جایگزین کردن مارکو رویس است و وضعیت او را زیر نظر دارد، منچستریونایتد هم از مشتریان احتمالی مارکو رویس است و وضعیت او را رصد می‌کند.

رایان گیگز اسطورۀ باشگاه در مصاحبه با اسکای اسپورتس از علاقه‌اش برای هدایت دو تیم لستر و اورتون خبر داده است. در حالی که اخبار حاکی از این است که توخل جانشین کومان و هدف اصلی سران اورتون برای تصدی مربیگری اورتون است.

نشریۀ سان (که میزان موثق بودن اخبارش و درصد زرد بودن آن بر کسی پوشیده نیست) ادعا کرده که مورینیو پس از بازی با هادرسفیلد در رختکن تیم با خشم و عصبانیت کتش را درآورده و به زمین کوبیده و بازیکنان را مورد عتاب قرار داده و گفته در صورت تکرار این عملکرد از هر یک از بازیکنان آیندۀ وی در باشگاه به خطر خواهد افتاد.

استیوارت پیرس که بعنوان بازیکن و مربی در منچسترسیتی شناخته شد، در مصاحبه با اسکای اسپورتس گفت کورس قهرمانی امسال دیگر بین منچستریونایتد و منچسترسیتی نیست، بلکه تاتنهام تیم دیگری است که باید آن را مدعی بدانیم.

خبرگزاری دیلی میل مدعی شده است منچستریونایتد به دنبال قطعی کردن اولین خرید تابستان سال آیندۀ خود است. در گزارش دیلی میل آمده منچستریونایتد در حال مذاکرات با باشگاه والنسیا برای جذب ستارۀ جوان این تیم کارلوس سولر است. بند جداسازی این بازیکن ۷۵میلیون پوند است و منچستر در حال راضی کردن والنسیا برای انتقال این بازیکن به قیمت ۳۰ میلیون پوند است. این هافبک جوان می‌تواند در کنار پوگبا و ماتیچ بازی کند. او در این فصل یک گل به رئال مادرید زده و چهار پاس گل هم داده است. وقتی اخبار علاقۀ منچستر به جذب کاسمیرو که در پست قبلی سایت به آن اشاره شد را در کنار این اخبار می‌گذاریم می‌توان به احتمال جدایی هررا از منچستر و پیوستنش به بارسلونا جدی‌تر فکر کرد.

خبرگزاری دیلی استار در گزارشی خبر از علاقۀ آسنسیو برای پیوستن به منچستریونایتد داده است، این خبرگزاری مدعی شده است منچستر در تابستان به دنبال جذب آسنسیو بوده که خود بازیکن پیشنهاد این تیم را رد کرده تا در رئال بماند، اما اکنون از تعداد دقایق کم بازی دراین تیم ناراضی بوده و به دنبال فرصتی جدید و پیوستن به تیمی است که در آن بتواند به صورت ثابت بازی کند. البته احتمال اینکه آسنسیو رئال را ترک کند پایین است و به نظر نباید این خبر را زیاد جدی گرفت.

پیتراشمایکل دروازه‌بان افسانه‌ای و دوست داشتنی باشگاه در مراسم دیشب فیفا، جایزۀ بهترین دروازه‌بان سال  را به بوفون اهدا کرد، او در توییتر خودش عکسی از مراسم دیشب را گذاشت و نوشت “چه افتخار بزرگی که جایزۀ بهترین دروازه‌بان را در مراسم بهترین‌های فیفا در لندن به بوفون دادم”

خوان ماتا طبق معمول وبلاگش را آپدیت کرده و در مورد بازی با تاتنهام نوشته: “پس از سه بازی خارج از خانه به اولدترافورد برخواهیم گشت و بازی مهمی داریم. تاتنهام یکی از سخت‌ترین حریفان برای بردن است و این یک بازی کلیدی و مهم برای ما خواهد بود تا ثابت کنیم همۀ نکات مثبت و خوبی که در دو ماه گذشته در مورد ما گفته شده بیراه نبوده است.”

رایان گیگز در مورد بازی هادرسفیلد در اسکای اسپورتس از مصاحبۀ آندر هررا انتقاد کرده و گفته یک بازیکن تیم نباید از دیگر بازیکنان تیم انتقاد کند و باید این کار را به مربی واگذار کند. او همچنین گفته که نباید پیکان انتقادات به سمت لیندلوف برود و مقصر شکست تیم، کل تیم است و نه یک بازیکن. با مثال زدن از اورا و یاپ استم و ویدیچ گفته که نباید روی لیندلوف خط کشید و او نیاز به اخت پیدا کردن با شرایط لیگ برتر دارد چرا که بعضی بازیکنان شش ماه تا یک سال طول می‌کشد تا با شرایط باشگاه و لیگ تطبیق پیدا کنند. او در مورد سیتی و تاتنهام هم صحبت کرده و گفته سیتی شکست‌ناپذیر نیست بلکه ضعف‌های خاص خودش را دارد و منچستر باید آماده باشد تا در صورت لغزش سیتی فاصله را کم کند. در مورد تاتنهام هم از تاثیر نتیجۀ آن‌ها مقابل رئال مادرید در برنابئو گفته و آن مساوی را عامل مهمی برای بالا رفتن باور و اعتماد بنفس بازیکنان و مربی تاتنهام برای برد پرگلشان مقابل لیورپول می‌داند.

امروز تولد ۳۲ سالگی وین رونی است. مبارک باشه کاپیتان.

۰ Comments