جایگزین مسیر

اختصاصی پایگاه هواداران منچستریونایتد: وین رونی, منچستریونایتد, رسانه های انگلیسی و باز هنرنمایی کاپیتان!

by | آذر , ۴ , ۱۳۹۵

اختصاصی پایگاه هواداران منچستریونایتد: وین رونی, منچستریونایتد, رسانه های انگلیسی و باز هنرنمایی کاپیتان!

پایگاه هواداران منچستر یونایتدمنچستر یونایتد موفق شد در پنجمین بازی خود در لیگ اروپا با نتیجه ۴-۰ در برابر فاینورد به پیروزی دست پیدا کند و در این بازی وین رونی یک گل و یک پاس گل زیبا به نامش ثبت شد.

در هفته گذشته و در بازی های ملی حاشیه هایی برای وین رونی به وجود آمد و اینکه در حال نوشیدن مشروبات الکلی عکس هایی از وی گرفته شد و رسانه های انگلیسی مانند دفعات قبل به این مهاجم انگلیسی تاختند و مطلب های زیادی در مورد کاپیتان سه شیرها و منچستر یونایتد چاپ کردند و به شدت دشمنی خود را با این سوپر استار نشان دادند.

این برای اولین بار نبوده است که رسانه های انگلیسی وین رونی را در حاشیه می بردند و بارها و بارها به این مهاجم تاخته بودند و همچنین وین رونی به هیچ وجه در برابر این حاشیه های لعنتی سر تعظیم فرود نمی آورده است و همیشه جواب های دندان شکنی به این کینه توزی ها می داده است و با گل ها و پاس گل ها و سوپر گل هایش همه را به سکوت وا می داشته است.

زیاد به گذشته نمی رویم به بازی های ملی چند روز گذشته انگلستان نگاهی بیندازیم و اینکه برای وین رونی در حاشیه یک مراسم عروسی عکس هایی منتشر شد و رسانه ها یکی پس از دیگری مطلب هایی در مورد رونی منتشر می کردند اما وین رونی بار دیگر توانست با یک عملکرد فوق العاده در یک بازی زیبا در برابر فاینورد جواب دندان شکنی به این رسانه ها دهد و اینکه وین رونی علاوه بر این کار توانست بهترین گلزن باشگاه در رقابت های اروپایی لقب گیرد.

وین رونی با گلی که امشب در برابر فاینورد به ثمر رساند توانست ۳۹مین گل اروپایی خود را به ثمر برساند و اینکه از این حیث از ون نیستروی و گیگز بالاتر قرار گیرد.این آخر ماجرا نیست وین رونی با گلی که امشب به ثمر رساند توانست گل هایش را به عدد ۲۴۸ برساند و تنها دو گل تا تبدیل شدن به برترین گلزن تاریخ باشگاه منچستر یونایتد فاصله دارد.

Manchester United FC v Feyenoord - UEFA Europa League

گلدن بوی اکنون به قله ای رسیده است که آرزوی هر فردی در دنیای فوتبال می باشد و به هیچ عنوان نمی توان وین رونی را به عنوان اسطوره قبول نداشت او در کنار بزرگانی همچون سربابی چارلتون , دنیس لاو , جرج بست , پاول اسکولز , رایان گیگز و بقیه اساطیر منچستر یونایتد قرار خواهد داشت.

از طرف همه هواداران منچستر یونایتد :

همیشه همیشه همیشه در قلب ما یونایتدی های خواهی ماند !

تشکر خاص از سرالکس فرگوسن بابت خرید این هدیه آسمانی !

۰ Comments