جایگزین مسیر

ادای احترام سر بابی چارلتون به دی استفانو

by | تیر , ۱۷ , ۱۳۹۳

سر بابی چارلتون از طرف باشگاه منچستریونایتد مراتب تاثر و تالم خود را نسبت به درگذشت آلفردو دی استفانو 88 ساله اسطوره رئال مادرید در روز دوشنبه ابزار کرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این مهاجم متولد آرژانتین در 5 فینال ابتدایی رقابت های اروپایی برای غول اسپانیایی این رقابت ها گل زد تا رئالی ها در تمام این دیدارها به قهرمانی برسند. #دی_استفانو و هم تیمی هایش در رئال مادرید همواره حریفی قابل احترام برای سر مت بازبی و بازیکنان آنها بود. حتی رئال مادرید قصد داشت پس از فاجعه هوایی مونیخ در حمایت از این باشگاه در طول روزهای سخت خود دی استفانو را به یونایتد قرض دهد.

سر بابی #چارلتون به سایت رسمی باشگاه گفت:

من عمیقا به خاطر شنیده خبر درگذشت آلفردو دی استفانو ناراحت شدم. او در مقام یکی از ستارگان تیم افسانه ای رئال مادرید, در نظر من یکی از بهترین بازیکنانی بود که شهرتی برای خود پیدا کرده بود و شدیدا فوتبالیست باهوشی بود.

او کسی بود که من احترام بسیار زیادی برای او قائل بودم, بازی او را روی سکوهای برنابئو تماشا کرده بودم و بعدها نیز برابرش بازی کردم. من خاطرت خوبی از دوران بازیگری ام با آلفردو دارم و احساس غرور می کنم که می توانم او را دوست خوبی خطاب کنم. دنیای فوتبال بازیکن بزرگ و مردی بی نظیر را ازدست داد.

من می خواهم در همین جا از طرف همه کارکنان منچستریونایتد مراتب تاثر و تالم خودم را نثار خانواده و دوستان او در رئال مادرید بکنم.

[highlight]تصویر پست:[/highlight] آلفردو دی استفانو در حال به ثمر رساندن گل به منچستریونایتد در بازی دوستانه در سال 1959 در الدترافورد.

۰ Comments