جایگزین مسیر

ادعای مدافع فرانسوی درباره رد پیشنهاد یونایتد

by | آبان , ۱۴ , ۱۳۹۱

براساس شایعات، منچستر یونایتد، تا چند ماه پیش، با رافائل واران لینک شده بود.از ژوئن 2011 یک ستون شایعات بی اساس در مورد او، به اشتباه گزارش شده بود. مطلقاً هیچ چیز در مورد آن وجود نداشت، اما این مسئله، داستان پیوستن واران به منچستر یونایتد را متوقف نکرد و این گزارش از آنجا آغاز می شود.

زمانی که شایعات از خروج خاویر هرناندز از اولدترافورد حکایت داشت و به نظر می رسید که چیچاریتو با رئال مادرید لینک شده است، واران به عنوان بازیکنی که پتانسیل آمدن به لیگ برتر را به عنوان بخشی از قرارداد مهاجم مکزیکی دارد، به ماجرا کشیده شد.

با این حال باز هم هیچ مطلبی درباره ی آن وجود ندارد، اما این ها همه از علاقه واقعی منچستر یونایتد به او قبل از پنجره ی انتقال تابستان 2011 ناشی می شود. در پایان شیاطین سرخ او را از دست دادند و او به رئال مادرید پیوست. مدافع جوان فرانسوی، تایید کرده است که او با سر الکس فرگوسن در تماس بوده است اما در نهایت تصمیم گرفت تا به منچستر یونایتد نرود و به لالیگا منتقل شد.

Tuttomercatoweb از واران نقل قول می کند: ” قبل از پذیرش انتقال به رئال مادرید من یک پیشنهاد از باشگاه فرانسوی، پاریس سنت ژرمن، داشتم، اما این یک انتقال نامشخص بود. من تا به حال با منچستر یونایتد در تماس بوده ام، اما در پایان، من تصمیم به رفتن به اسپانیا گرفتم. ”

مدافع بسیار جوان و 19 ساله، در این فصل به تیم اصلی رئال مادرید نزدیک شده است. اگر نظر او درست باشد، او به لیستی از بازیکنانی اضافه می شود که تا به حال شانس پیوستن به منچستر یونایتد را داشته اند، اما تصمیم گرفتند که به باشگاه دیگری بپیوندند.

۰ Comments