جایگزین مسیر

ادعای بیلد آلمان:رویس در دسترس است!!

by | مرداد , ۱۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

روزنامه معتبر بیلد آلمان با ارائه ی مقاله ای مدعی شد ستاره ی دورتموند مارکو رویس در دسترس است و احتمالا او به خارج از آلمان منتقل خواهد شد چرا که بایرن او را نخواهد خرید.

رویس اخیرا پیشنهاد تمدید قرار دادش را رد کرده است و بایرن مونیخ نیز اعلام کرده است بر خلاف گذشته که گوتزه و لواندوفسکی را از دورتموند جذب کردند قصد ندارد ستاره ی دیگری را جذب کنند.

البته بعید بود رویس به بایرن برود چرا که در پست او بایرن بازیکنان زیادی را دارد و نمی توانست انتقال به بایرن برای او خوب باشد.

بیلد اصلی ترین مقصد رویس را لیگ انگلیس دانست و مدعی شد در صورت جدایی از دورتموند او یا به یونایتد می پیوندد و یا لیورپول و اعلام کرد یونایتد تاکنون شرایط بهتری را داشته است.

بیلد مدعی شد ون خال خودش را اسیر رویس نکرد و اهدافی دیگر مانند کوادادو و یا دی ماریا را نیز زیر سر دارد تا در صورت نیاز بتواند آن ها را جذب کنند.

شاید عجیب ترین ادعای بیلد قیمت احتمالی رویس باشد که مدعی شد تنها 25 میلیون پوند برای جذب ان ستاره ی 24 ساله لازم است چرا که او خود خواهان جدایی است و دورتموند نمی خواهد مانند لواندوفسکی او را به عنوان بازیکن آزد از دست بدهد.

رویس فصل گذشته 14 گل و 16 پاس گل در لیگ آلمان داشت که آمار فوق العاده ای بود.

۰ Comments