جایگزین مسیر

ادعای مارکا و اکیپ:ون خال برای جذب دی ماریا به توافق رسیده است.

by | خرداد , ۲۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

امروز روزنامه مارکا که منبع معتبری برای خبرهای باشگاه رئال مادرید می باشد اعلام کرد ون خال شخصا مذاکرات برا دی ماریا را بر عهده داشته و توانسته است با رئال مادرید به توافق برسد.

این روزنامه اعلام کرد ون خال برای منچستریونایتد می خواهد 5 خرید بزرگ انجام دهد و یکی از پست هایی که قصد خرید دارد وینگر می باشد.هواداران یونایتد بعد از خروج رونالدو و افت نانی هیچگاه وینگرهای خلاقی را در تیم خود ندیدند و بازیکنی مثل یانگ نمی تواند برای باشگاهی مانند منچسریونایتد مفید باشد.

همانگونه که مشخص بود مارکا از دی ماریا و رویس به عنوان اهداف اصلی یونایتد نام برد اما مدعی شد احتمال خروج رویس از وستفالن بسیار کم می باشد حتی اگر تصمیم بر خروج بگیرد یونایتد شانس کمی دارد چرا که رویس به بارسلونا علاقه دارد و شانس کاتالان ها برای جذب او بیشتر است.

هر روز احتمال خروج دی ماریا بیشتر می شود و با توجه به اینکه رئالی ها نتوانستند او را متقاعد به ماندن کنند نمی خواهند او را بدون هیچ پولی از دست بدهند و گویا راضی  شده اند با یک پیشنهاد 60 میلیون یورویی او را بفروشند.

همچنین یکی دیگر از روزنامه های معتبر اروپا یعنی اکیپ فرانسه اعلام کرد منچستریونایتد نبرد بر سر دی ماریا را از موناکو و پاری سن ژرمن برده است و توانسته است با رئال و دی ماریا به توافق برسد.

احتمال درستی این اخبار بسیار زیاد است چرا که این دو روزنامه از معتبرترین خبرگزاری ها می باشند.

در صورت نهایی شدن این انتقال باید منتظر یک تابستان به یاد ماندنی برای هواداران منچسشتریونایتد باشیم.

10320482_10152303326854279_4941828395286127218_n

۰ Comments