جایگزین مسیر

ادوین: ریو همیشه باعظمت بوده است

by | مرداد , ۱۸ , ۱۳۹۲

بیشتر دوران بی همتای حضور ریو در الدترافورد, با بودن در کنار ادوین فان در سار همراه بوده است. در مقاله ای در سایت باشگاه, این دروازه بان هلندی به ستایش از فضیلت های این هم تیمی سابق خود پرداخته است.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – زمانی که من برای اولین بار به یونایتد آمدم, یکی از چیزهایی که سرآلکس فرگوسن به من گفت این بود که من باید دفاع را سازماندهی کنم و مطمئن شوم که آنها تمرکز خود را حتی برای ثانیه ای در بازی از دست نمی دهند. درست از زمانی که من مشغول به کار کردن با مدافعین تیم شدم, دیدن کیفیت بازی ریو کاملا مشهود بود.

به ندرت پیش می آمد که او اشتباه کند. او همیشه باعظمت و لایق احترام بود – شما هرگز او را بیکار در زمین نمی بینید – چشمان او همیشه به دنبال توپ می باشد. او به هرشکلی می تواند در برابر مهاجمان قرار گیرد و اول از همه به توپ برسد, یا کنار بایستد و مننظر بماند تا لحظه درست دقیقا برسد تا توپ را از او بگیرد.

هنگامی که شما ذهن فوتبالی خوبی دارید, می توانید چیزهای را ببینید قبل از اینکه دیگران ببینند و شما می توانید به سرعت عکس العمل نشان دهید. شما می توانید توچ را اول از همه بگیرید, به هم تیمی های خود کمک کنید و می توانید از رخ دادن اتفاق های بسیاری جلوگیری کنید. ریو استاد این کار است. هیچ کس دیگری درک و تعهد او را ندارد.

من با برخی مدافعان بزرگی در یونایتد کار کرده ام, اما من, ریو و نمانیا ویدیچ, مثلثی را شکل داده بودیم که کاملا مستحکم بود, به طوری که  هر یک از ما می دانستیم چه اتفاقی در حال رخ دادن است, و هر یک از ما سه نفر, چه نقشه ای را در ذهن داریم در هر زمان از بازی.

من در طول دوران بازیگری ام با تعداد زیادی مدافعان بزرگی کار کرده ام – هنگامی که من 24 سال سن داشتم با دنی بلاند و فرانک ریکارد در آژاکس هم بازی بودم- اما من می توانم بگویم که مثلثی که من با ریو و ویدیچ درست کرده بودم بهترین ترکیبی بود که من در آن بازی کرده بودم. من بسیار از آنها مسن تر بودم و تجربه بازی در هلند را داشتم, تجربه منفی گذراندن مدتی در ایتالیا و سال های ابتدایی حضورم در انگلستان با فولهام, همه به من کمک کردند تا در 6 سال حضورم در الدترافورد, دانش کافی را داشته باشم.

با این تجربه و توانایی های ریو ونمانیا, ما می توانستیم حرکات همدیگر را پیش بینی و به همدیگر کمک کنیم و رابطه مابین ما سه نفر به خوبی پیش می رفت.

ما از وفقیت های خوبی که در زمان خود بدست آوردیم, لذت بردیم و ریو از این دوران حضور در منچستریونایتد مدت طولانی تری لذت برده است. این واقعا بی نظیر است که او سال های بسیار زیادی در باشگاه بوده است.

او به شدت سخت کار می کند, از دوران های سخت عور می کند و به موفقیت ها و جام هایی می رسد که زمانی که جوان بود, در رویا می دید. اشتیاق او به موفقیت همیشه به شکلی درخشیده است.

۰ Comments