جایگزین مسیر

ارائه ای دیگر: سرویس ایمیل اختصاصی به کاربران

by | فروردین , ۲۱ , ۱۳۹۳

همانطور که متوجه شده اید شرکت یاهو که یکی از بزرگترین سرویس دهنده های ایمیل در دنیا است کشورمان ایران را ا تحریم کرده و نام نویسی ایمیل برای کاربران ایرانی ممکن نیست. از این رو برای راحتی ساخت ایمیل برای کاربران ایرانی و طرفدار منچستریونایتد و همچنین برای ترویج هرچه بیشتر نام باشگاه در ایران اقدام به راه اندازی سرویس ایمیل اختصاصی برای کاربران کرده ایم.

به این صورت که هر کاربر میتواند آدرس ایمیلی به صورت زیر دریافت کند:(در صورت تمایل)

EsmeShoma@manchester-united.ir 

از جایی که این ایمیل ها فضایی از سایت را اشغال خواهند کرد هزینه ای متناسب با ایمیل باید برای هر ایمیل پرداخت شود.از این رو اینبار تعیین میزان هزینه را بر عهده شما کاربران گذاشته ایم که میتوانید از منوی نظرسنجی در کنار سایت و یا در همین پست برای دادن رای خودتان اقدام کنید. هر ایمیل با مشخصات موردنظر کاربران ساخته و به آنها تحویل داده میشود.پس از مشخص شدن نتیجه ی نظرسنجی اطلاعیه بعدی برای ثبت نام و دریافت ایمیل منتشر خواهد شد. همچنین در اقدامی بی نظیر در حال آماده سازی پادکست های اختصاصی سایت هستیم. اطلاعیه های بعدی درباره پادکست های هفتگی به زودی منتشر خواهد شد.

در پایان باید از یکایک شما همراهان عزیز تشکر کنیم چرا که در طول ماه گذشته 20000 رتبه در وبسایت Alexa صعود داشته ایم .امری بسیار خوشنود کننده است. متشکریم

[poll id=”18″]

۰ Comments