جایگزین مسیر

اروین به حمایت از دیپای و دارمیان پرداخته است و می گوید به زودی این دو شرایط ایده آلی در اولدترافورد پیدا خواهند کرد

by | آبان , ۲۸ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-مدافع سابق منچستر یونایتد اعتراف می کند که این دو بازیکن در چند هفته اخیر شرایط خوبی نداشته اند اما وی معتقد است که آنها به زودی به مدت طولانی در ترکیب منچستر یونایتد بازی خواهند کرد.

دنیس اروین مدافع سابق منچستر یونایتد معتقد است که با توجه به اینکه متئو داریمان و ممفیس دیپای فراز و نشیب هایی داشته اند اما این دو به زودی به فرم خوبی دست پیدا خواهند کرد.

اروین به Manchester Evening News گفت:

دارمیان شورعی خوبی داشت اما من فکر می کنم زمان هایی خواهد بود که شما در لیگ برتر دچار افت هایی خواهید شد.همچنین می توان گفت ممفیس نیز شروع خوبی داشت و شما مدتی دچار افت می شوید اما آنها بار دیگر قوی تر باز می گردند.

دارمیان به همراه اشلی رقابت خوبی در آن سمت دارند.نمی دانم که اشلی را چگونه ببینم  آیا یک وینگ می باشد یا اینکه با بازی کردن خوشحال می باشد اما او در بازی مقابل کریستال بازی که بعد از مصدومیتش انجام داده بود باورنکردنی حاضر شد و بازی بسیار بسیار خوبی انجام داد.

اما والنسیا مصدوم و دارمیان در حال استراحت بود پس شما هرگز نمی دانید که مربی چه کاری انجام می دهد.گاهی اوقات استراحت برای شما خوب می باشد.

شما در حال خو گرفتن با یک فرهنگ جدید , آب و هوای متفاوت , شیوه ای جدید از فوتبال هسنید بنابراین من مطمئن هستم که دارمیان بار دیگر به شرایط ایده آل خود خواهد رسید.

۰ Comments