جایگزین مسیر

اسامــی بازیکنان شیاطین سرخ در لیــگ قهرمانان

by | شهریور , ۱۳ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اسامی بازیکنانی که در لیگ قهرمانان اروپا برای منچستریونایتد میتوانند به میدان بروند اعلام شدند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – خرید جدید منچستریونایتد مروانه فلایینی که در آخرین لحظات نقل وانتقالات به این تیم پیوست نیز در این لیست حضور دارد ؛ همچنین نام خرید زمستانی منچستریونایتد که تابستان به تیم ملحق شد ویلفرد زاها نیز در لیست دیده میشود.

دیوید مویز همچنین میتواند از لیست B نیز استفاده کند ؛ این لیست شامل جوانان با استعداد باشگاه نظیر لارنل کول ، سم جانستون ؛ تام ثورپ ؛جسی لینگارد و ویل کین میباشد.بقیه بازیکنان هم میتوانند قبل از اولین بازی چمپیونز لیگ به این لیست اضافه بشوند.

بازیکنانی میتوانند در لیست B قرار بگیرند که بعد از 1 ژانویه 1992 متولد شده باشند و همچنیین از سن 15 سالگی 2 سال پی در پی بدون وقفه را در منچستریونایتد سپری کرده باشند. بازیکنان 16 ساله هم میتوانند در این لیست باشند اگر 2 سال پی در پی در باشگاه بوده باشند.

اسامی بازیکنان:

1-دیوی ده هیا (دروازه بان )  2- رافائل  3- اورا  4-فیل جونز  5-ریو فردیناند  6-جانی ایوانز  8-اندرسون  10-وین رونی  11-رایان گیگز  12-اسمالینگ  13-لیندگارد(دروازه بان)  14-خاویر هرناندز  15-ویدیچ  16-مایکل کریک  17-لوییز نانی  18-اشلی یانگ  19-دنی ولبک  20-رابین ون پرسی  22-فابیو  23-تام کلورلی  25-آنتونیو والنسیا  26-سینجی کاگاوا  28-الکساندر بوتنر  29-ویلفرد زاها  31-فلایینی

لیست B :

34-لارنل کول ، 35-جسی لینگارد ، 39-تام ثورپ ، 48-ویل کین ، 50-سم جانستون(دروازه بان)

 

لازم به ذکر است شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان در گروه A با تیم ها : شاختاردونتسک اوکراین ، بایرلورکوزن آلمان و رئال سوسیداد اسپانیا هم گروه شدند.

۰ Comments