جایگزین مسیر

استروتمن خواهان انتقال به الدترافورد می باشد

by | آبان , ۱۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران:کوین استروتمن هافبک هلندی باشگاه رم میخواهد به یونایتد بپیوندد و از باشگاهش درخواست خروج کرده است.

این هافبک 24 ساله اس رم که به دلیل مصدومیت شدیدش جام جهانی را از دست داد یکی از اولویت های فن خال برای ژانویه است و به نظر میرسد خود استروتمن نیز از انتقالش به الدترافورد راضی باشد.

اگرچه چندی پیش سران باشگاه رم طی مصاحبه هایی اعلام کرده بودند که استروتمن فروشی نیست و برای مدتی طولانی در رم ماندگار است ولی با توجه به علاقه شدید فن خال به این هافبک هلندی احتمال امدن کوین به الدترافورد دور از دسترس نیست زیرا به نظر میرسد خود کوین نیز از امدن به الدترافورد خوشحال است و باتوجه به خبر گذاری گل وی حتی از باشگاهش درخواست خروج را نیز داده است.

به دنبال مصدومیت شدید چند ماه قبل استروتمن که جام جهانی را هم برای همین از دست داد لوئیز فن خال از سیستم 3-5-2 استفاده کرد که تا حدودی خلاء این هافبک تنومد و Box-To-Box را پر کرد.فن خال در تابسان پیش سخت به دنبال یک هافبک Box-To-Box تنومند بود تابتواند مشکلات خط میانی خود را سر و سامان دهد که اولویت های اول و دوم او ارتورو ویدال از یوونتوس و کوین استروتمن از رم بودند که سرانجام نتوانست انها را به خدمت بگبرد و دالی بلیند از اژاکس را که Box-To-Box هم نبود به خدمت گرفت.

ولی اکنون به نظر میرسد فن خال سخت به دنبال استروتمن است تا خط هافبک یونایتد را قدرتمند تر کند.پیش از این یونایتد اندره هررا از اتلتیک بیلبائو و انخل دیماریا از رئال مادرید را به خدمت گرفته بود که هردوی انها از قابلیت های بالایی برخوردار هستند و میتوان گفت هافبک هایی درجه 1 و در حد کلاس جهانی هستند,حال استروتمن جنگنده و Box-To-Box را نیز به خط میانی یونایتد اضافه کنید ان وقت یونایتد یکی از بهترین خط هافبک های دنیا را در اختیار دارد.

 

۰ Comments