جایگزین مسیر

استروتمن می خواهد به منچستر یونایتد بپیوندد

by | اردیبهشت , ۲۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-گزارشات نشان می دهد کوین استروتمن می خواهد به منچستر یونایتد منتقل شود و زیر نظر ون گال به بازی خود ادامه بدهد.

بنا به گزارشات مترو و اسکای ایتالیا منچستر یونایتد پیشنهاد خود برای استروتمن را به سران رم داده است استروتمن می تواند با 25 میلیون پوند از رم به یونایتد به مربی گری ون گال بپیوندد.

سرمربی تیم ملی هلند در این تابسنان و بعد از جام جهانی از هلند خارج می شود و به عنوان مربی رسمی منچستر یونایتد انتخاب می شود اما انتظار می رود منچستر یونایتد نیز او را به عنوان جانشینی دیوید مویس در فصل آینده در نظر دارد.

استروتمن بازیکن ملی پوش هلندی در ماه مارس در بازی رم در برابر لاتزیو که با شکست رم پایان یافت از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شد و جام جهانی 2014 را نیز دست داد و این بازیکن مهره اصلی ون گال در جام جهانی می توانست باشد.

علاقه مندی ون گال به این هافبک حدس و گمان ها را بیشتر کرده است و انتظار می رود یکی از اصلی ترین هدف های ون گال در تابستان در منچستر یونایتد باشد.

اگر منچستر یونایتد بتواند استروتمن را از رم خریداری کند می تواند برای این تیم بسیار ارزشمند باشد.

منچستر یونایتد می خواهد فصل 2013/2014 که بسیار نا امیدکننده به پایان رسید و همانطور به لیگ قهرمانان راه پیدا نکرد در تابستان پیش رو بازیکنان طراز اولی را به تیم وارد کند تا این فصل را به فراموشی بسپارد.

آسیب دیدگی بد موقع او بسیار هم برای رم و هم برای هلند بد تمام شد اما بازیکن سابق آیندهوون می تواند پس از رهایی از آسیب دیدگی برای منچستر یونایتد بسیار خوش بدرخشد.

این واقعیت که او از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده است بهترین خبر برای استروتمن و ون گال می باشد و منچستر یونایتد نیز می تواند از خرید او سود کافی را ببرد.

۰ Comments