جایگزین مسیر

استعدادیاب های یونایتد بازی دو ستاره پورتو را تماشا کردند

by | اسفند , ۱۴ , ۱۳۹۲

به گزارش روزنامه پرتغالی آ بولا, باشگاه منچستریونایتد استعدادیاب های خود را برای زیرنظر گرفتن بازی دو ستاره برزیلی پورتو به پرتغال فرستاده بود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – تیم پورتو پرتغال در هفته جاری در بازی برابر ویتوریا گیمارژ به نتیجه ای بهتر از تساوی 2 بر 2 دست نیافت. اعلام شده است که استعدادیاب های یونایتد در این بازی حضور داشتند و بازی دو بازیکن دفاعی پورتو, آلکس ساندرو و دنیلو را زیر نظر گرفته بودند.

این دو بازیکن برزیلی در تابستان 2011 از سانتوس با مبلغ 20 میلیون پوند به پورتو ملحق شدند. باشگاه بنفیکا پرتغال نیز علاقه مند به جذب این بازیکنان بود اما در نهایت پورتو رقیب این تیم در لیگ پرتغال موفق شد این دو ستاره برزیلی را به خدمت بگیرد.

هر دو این بازیکنان به سرعت در تیم جا افتادند و آلکس ساندرو اکنون دفاع چپ اصلی پورتو می باشد و دنیلو نیز بازی های خوبی در جناح راست برای پورتو به نمایش می گذارد.

به گزارش روزنامه آ بولا آنها احتمالا بار دیگر در پایان فصل جاری به تیم دیگری ملحق شوند. باشگاه های منچستریونایتد و اورتون از نزدیک پیشرفت این بازیکنان را زیر نظر دارند.

شیاطین سرخ قصد دارند در تابستان آینده ترکیب تیم خود را قوی تر کنند و در همین راستا یکی از اصلی ترین ناحیه ها در تیم که نیاز به تقویت دارد, خط دفاع می باشد. چندی قبل خبر جدایی ویدیچ از یونایتد در پایان فصل اعلام شد و به احتمال زیاد ریو فردیناند نیز در پایان فصل با پیراهن یونایتد خداحافظی کند. با این شرایط مسلما یونایتد برای خرید مدافع اقدام خواهد کرد.

ساندرو 23 ساله 6 بازی ملی در کارنامه خود دارد و در 19 بازی پورتو در فصل جاری برای این تیم به میدان رفته است و حاصل این 19 بازی 3 پاس گل بوده است.

دنیلو 22 ساله نیز 6 بازی به همراه تیم ملی برزیل انجام داده است و در فصل جاری نیز 2 گل و 3 پاس گل با پیراهن پورتو در 20 بازی که به میدان رفته است, به ثمر رسانده است.

هر دو این بازیکنان امیدوار هستند که در جام جهانی 2014 برزیل در تابستان آینده در ترکیب تیم ملی کشورشان حضور داشته باشند.

۰ Comments