جایگزین مسیر

استقبال گرم ولبک از سرمربی جدید : انسانی بزرگ ، مربی‌ای بزرگ

by | خرداد , ۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –  دنی ولبک ، مهاجم جوان تیم منچستریونایتد با آغوشی باز به استقبال سرمربی جدید منچستریونایتد رفته و از او با عنوان «انسان بزرگ و مربی بزرگ» یاد کرده است.

بعد از اخراج سرمربی پیشین یونایتد ، یعنی دیوید مویز، لوئی فن خال هلندی ، با عقد قراردادی 3 ساله ، هدایت یونایتد را برعهده گرفته است . او بعد از پایان مسابقات جام جهانی و پایان کارش در تیم ملی هلند ، به تئاتر رویاها خواهد آمد. در این بین دنی ولبک ، که در زمان سرمربی گری دیوید مویز ، آماده ترک شیاطین سرخ بود ، حالا انتظار بازی زیر نظر سرمربی پیشین تیمهای بارسلونا و بایرن مونیخ را می کشد.

وی در مصاحبه با شبکه  ITV گفته :

من اخبار (پیوستن فن خال به یونایتد) را شنیده ام و از این بابت بسیار خوشحالم ! چرا که او یک انسان واقعی و یک مربی فوق العاده است . یک نگاه به کارنامه کاری این سرمربی ، به شما نشان خواهد داد که او تیمهای بزرگی را هدایت کرده است .

به نظر می رسد که دنی ولبک 23 ساله امیدوار است که سرمربی هلندی به او شانسی برای درخشیدن در الدترافورد ، در فصل بعد را بدهد . و البته واضح است که خود او هم برای بدست آوردن جایگاهی ثابت در تیم اصلی خواهد جنگید !

۰ Comments