جایگزین مسیر

اسکای انتقال و یا جا به جایی فلینی به ناپولی را تایید کرد

by | مرداد , ۱۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

اسکای اسپورت هم از رخ دادن انتقال فلینی به ناپولی صحبت کرد و احتمالا با بازگشت فلینی از تعطیلات این انتقال رخ خواهد داد.

یکی از ناکام ترین خریدهای حداقل 20 سال اخیر منچستریونایتد بدون شک فلینی می باشد که با مبلغ هنگفت 27 میلیون پوند به یونایتد آمد و در 21 بازی که انجام داد به غیر از برخی مواقع نمایش های بدی داشت و به نظر می آید او تنها یک سال را توانست در اولدترافورد باشد.

خبرنگار اسکای اسپورت ایتالیا که زودتر از اسکای انگلیس خبر را منتشر کرد مدعی شد احتمال دارد ون خال به دنبال جا به جایی فلینی و مرتنز باشند که هر دو در تیم ملی بلزیک همبازی می باشند.

این بازیکن 26 ساله هم اکنون تنها با 15 میلیون پوند در دسترس است و باید دید رافا بنیتز که شناخت خوبی از فلینی دارد چه تصمیمی برای او می گیرد.

مدیر عامل باشگاه ناپولی در مورد این انتقال گفت:

“ما خوشحال می شیم فلینی و مرتنز را که در تیم ملی هم در کنار یکدیگر هستند را با یک مدل مو و تیپ در میانه ی تیم خود داشته باشیم اما هنوز چیزی مشخص نشده است و مذاکرات ادامه خواهد داشت.”

سرمربی سابق لیورپول و چلسی به نظر می آید در خرید فلینی بسیار مصمم است و یونایتد هم به نظر نمی آید از فروش فلینی استقبال نکند و احتمالا موفق به جذب یک هافبک هم خواهند شد.

 

۰ Comments