جایگزین مسیر

اسکولز:اختلاف 9 امتیازی با آرسنال چیزی نیست

by | آذر , ۱۵ , ۱۳۹۲

پل اسکولز معتقد است اختلاف 9 امتیازی منچستریونایتد با آرسنال در رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر, “چیزی نیست”.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ به دلیل نتایج ضعیف خود در بازی های اخیر نتوانسته اند فاصله خود با صدر جدول را کم کنند و همچنان در تلاش برای رسیدن به رده های بالای جدول هستند.

شیاطین سرخ توانستند در بازی برابر آرسنال در الدترافورد به پیروزی برسند و پل اسکولز اسطوره یونایتد مطمئن نیست آرسنال بتواند این روند فعلی خود را ادامه دهد.

اسکولز به اسپورتس میل گفت: واضح است که آرسنال قوی تر از آن تیمی است که در 7, 8 سال گذشته بوده است.

“من فکر نمی کنم آنها تا به حال چنین شروعی داشته اند یا همانند اکنون در صدر باشند. این مسئله که آیا آنها می توانند این شرایط را حفظ کنند, من واقعا زیاد مطمئن نیستم.”

“روزهای آغازین لیگ است, 9 امتیاز در این مرحله چیزی نیست. زمانی که شما وارد ماه ژانویه می شوید, آن زمان است که ما روند رو به جلو خود را آغاز می کنیم, و اگر ما در صدر یا رده های بالای جدول قرار بگیریم, من فکر می کنم ما شانس عالی برای قهرمانی در لیگ داریم.”

بکهام نیز علی رغم اینکه اعلام می کند که مجذوب سبک بازی آرسنال شده است اما تاکید می کند که هنوز می خواهد یونایتد قهرمان لیگ برتر شود.

بکهام گفت: آرسنا در فصل جاری بسیار خوب عمل کرده است. آنها همیشه بازی جذابی ارائه می کنند. آنها چندین بازیکن خوب گرفته اند و وارد تیم کرده اند, به همین خاطر دیدن بازی آنها خوب است.

“اما من هنوز امیدوارم منچستریونایتد آنها را شکست دهد. هیچ چیزی تغییر نکرده است.”

لازم به ذکر است که این مصاحبه قبل از بازی منچستریونایتد با اورتون گرفته شده است و همانطور که می دانید یونایتد با شکست برابر اورتون نتوانست اختلاف 9 امتیاز با آرسنال را حفظ کند و به دلیل پیروزی آرسنال در دیدار خود برابر هال سیتی فاصله امتیازی بین این دو تیم به 12 امتیاز رسید.

۰ Comments