جایگزین مسیر

اسکولز انتظار دارد مایکل کریک از ابتدا مقابل اسپرز به میدان رود

by | اسفند , ۲۳ , ۱۳۹۳

پول اسکولز انتظار دارد مایکل کریک از ابتدا در مقابل اسپرز به میدان برود و به تیمش در حفظ و مالکیت توپ کمک کد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مایکل کریک به تازگی بعد از یک ماه مصدومیت پارگی عضله به جمع شیاطین بازگشته است.

مایکل کریک در شکست دوشنبه شب مقابل آرسنال بین دو نیمه به میدان آمد اما فن خال تصمیم گرفت به جای او عمده توپ ها به سمت فلینی ارسال شود.

پول اسکولز احساس می کند که هدف فن خال در مقابل تاتنهام ، بازی مالکانه و کنترل شده است و مایکل کریک در مرکز آن قرار خواهد گرفت.

صحبت درمورد سبک بازی یونایتد، اسکولز می گوید:

“در مقابل آرسنال، یونایتد بارها بازی مستقیم به سمت فلینی را در دستور کار داشت، اما نه به مقداری که انتظار می رفت. چه دلیل دیگری برای وجود وی[فلینی] در تیم هست؟ حداقل آن، دادن یک شانس بازی به یونایتد در زمین حریف است.

این ممکن است مقداری قدیمی[ترجمه عینی “ما قبل تاریخ”] باشد؛ هیچ شانسی وجود ندارد که فن خال بخواهد آن را در بلند مدت انجام دهد. اما اگر یونایتد بخواهد از این راه بازی را نگه دارد باید سمت بهتری را پیدا کند.

هافبک های اسپرز، برای مثال نبیل بن طالب و رابان ماسون در مرکز، دو بازیکنی که من دوست دارم. آنها به سرعت توپ را از حریف می گیرند.

اگر هدف شما پاس دادن به اطراف آن ها است، پس باید بسیار روان و دقیق بازی کنید که لازمه آن سبک بازی مالکانه است. حدس من این است که مایکل کریک در مقابل اسپرز بازی خواهد کرد، که به یونایتد کمک بسیاری می کند.

 

همان مقدار که کریک در روز یکشنبه برای یونایتد مهم خواهد بود، آندر هررا هم می تواند تاثیر زیادی در بازی بگذارد.

مدت بازی مقابل توپچی ها، یک هافبک باکس تو باکس واقعی، هررا تحت فشار و پرس حریف هوشمندانه پاس های خود را ارسال می کرد؛ اگرچه فن خال ممکن است برای بستن راه های دفاعی به دالی بلیند بازی دهد.

 

۰ Comments